Početna stranica > Komentari

Komentari

Djeluje nestvarno: Korteksin - oporavak posle moždanog udara

01.08.2013. | Slijedi interesantna priča o lijeku ruskog proizvođača koji je pomogao osobi nakon moždanog udara. Osoba nije bila u stanju da se kreće, čak ni da samostalno sjedi. Nakon prve injekcije usljedilo je pobošanje....

Da li se prilikom primanja ovih injekcija sme uzimati prepisana terapija lekova za sniženje krvnog pritiska i lek prodaksa za razređevanje krvi.poz.Miroljub
(*miroljub, 27.09.2016. 10:12:00) [14317]
Da li još neko ima iskustva sainekcijama korteksin i neko šire objašnjenje
(Miroljub, 21.10.2016. 13:31:03) [14318]
Moje lično iskustvo je da su ove injekcije mome pokojnom ocu produžile život 4 godine.
Zvanična medicina mu je posle drugog udara propisala lijekove Memantin i Agrenoks koji izazivaju krvarenje mozga, želudca, i koji izazivaju halucinacije, ali na protiv ne mogu da ni u najmanjem poprave trenutno stanje. I iako je otac bio zdravstveno osiguran, kao lice starije od 65 godina i nije trebao da plaća lijekove, ove zapadnjačke mišomore platili smo oko 130 maraka.

Sa druge strane Korteksin, je pokojnog oca (Bog dušu da mu prosti), već sa prvom injekcijom podigao na noge, a štetnih i kontra efekata nije bilo. I što je još važno ovaj lijek duplo je jeftniji nego zapadnjački mišmori Agrenoks i Memantin.

Sad se postavlja pitanje agenciji za lijekove, u čijem ona interesu radi? U interesu svih građana, poreskih obaveznika, ili u interesu bjelosvjetskih trovača?
(Rade, 05.01.2017. 20:00:19) [14319]
Da li jos neko ima iskustva sa ovim inekcijama.Moj otac je imao ishemiski mmozdani udar.Ima 60 god. pre dvije god.imao je ishemiski mozdani udar,krece se radi kao cinovnik stim sto prilikom kretanja pomalo kao da vuce desnu nogu dok se desna ruka skoro oporavila nije 100 posto ali nekih 90 posto ruka mu je u funkciji.Pije lekove za pritisak(tritace) i razređivanje krvi(prodaxu 110 mg)conkor i kardiopirin.Da li uz ovu terapiju smemo da mu damo ove injekcije.Inače živimo u Beogradu.Lično smatram da mu ne mogu škoditi a koliće i da li će pomoći Bog zna ali svakako bi probali,Da li neko ima iskustva i savet šta nam je činiti.Kažem kreće se ali otežano posebno desna noga.Inače vozi auto bez problema.Molimo za savjet.
(milan, 26.01.2017. 16:58:15) [14327]
Molim Vas još neko iskustvo oko ovih inekcija.Majka mi je u 60 god imala ishemijski mozdani udar slabije joj funkcionise desna noga a ruka se skoro oporavila.Standardno pije lekove za pritisak koji je sad pod kontrolom več 3 god.Lekar neurolog se takođe ogradio jer nisu na listi i kazao nam je da se izumrle moždane ćelije ne mogu obnoviti.Inekcije smo nabavili iz Rusije i ne znamo šta nam je činiti.Molimo za neki savet.Unapred zahvalni
(Miško, 26.01.2017. 17:07:15) [14328]
Ja mislim da treba da probate svakako ne može da škodi toliko bi neurolozi trebalo da znaju a eto čoveku republici srpskoj je pomoglo što ne bi i Vama ali bi bilo dobro da se oglasi neki neurolog.Možda može da pomogne a sigurno ne može da odmogne.A ruskoj i kineskoj farmaciji kapa dole od mafije sa zapada koji nas uz našu farmakomafiju pljačkaju i truju.
(Đorđe, 27.01.2017. 18:53:51) [14330]
Javi te se neurolozi iz Svetog Save a svetski ste lekari na čelu sa direktorom Savićem znam da nesmete i ne morate da se potpišete samo dajte komentar da li tej lek može da koristi a da škodi sigurno ne može.
(Petko, 27.01.2017. 19:07:33) [14331]
Čudi me da se niko od naših vrsnih neurologa ne javi i nezvanično ne da komentar.
(Petar, 27.01.2017. 19:10:32) [14332]
Ja bih svom najbližem probala i dala po ugledu na slučaj iz R.Srpske svakako samo može da pomogne.
(Mila, 27.01.2017. 19:13:28) [14333]
Javite se neurolozi bez potpisa ima Vas vrsnih dajte svoje mišljenje bez potpisa i pomognite savetodavno ljudima u nevolji.
(Radoš, 27.01.2017. 19:19:44) [14334]
Cudi me da se niko od lekara iz Srbije ne oglasi i da svoj komentar a eto vam 2 slucajeva gde je pomoglo primanje tih inekcija.Pitala sam u Kragujevcu neurologe ne smeju da daju yeleno svetlo jer inekcije nisu na listi.A mogli bi da iznesu svoje misljenje makar privatno.
(Jovana, 28.01.2017. 13:20:07) [14338]
D ali neki neurolog ili kardiolog moye ds ds dvoj savet na gore i moje pitanje koje je takodje slicno.
(Milena, 06.02.2017. 17:10:29) [14339]
Hvpala za 2 misljenja iz R.Srpske ali niko iz Srbije da iznese svoje iskustvo jer treba naci lice koje bi dalo svoje iskustvo ili savet ljekara.Sanela Sjenica
(Lela, 06.02.2017. 17:15:28) [14340]
Hvpala za 2 misljenja iz R.Srpske ali niko iz Srbije da iznese svoje iskustvo jer treba naci lice koje bi dalo injekcije i da iznese svoje iskustvo ili savet ljekara.Sanela Sjenica
(Lela, 06.02.2017. 17:18:02) [14341]
Čitam ove komentare i čudi me da se ne oglasi neki neurolog bar savetodavno bez potpisa jer injekcije nisu na listi.Miljana Beograd
(Miljana, 07.02.2017. 12:25:54) [14342]
Imam isti problem sa bretom koji ima 63 god.u dilemi sam da li mu smemo dati ove inekcije jer nisu na listi a eto pomogli su ljudima.Da li vredi rizikovati a Rusi i Kinezi su vrh u medicini.Da li neko iz srbije ima iskustva i saznanja o ovim injekcijama.Lola Zrenjanin
(Lola, 08.02.2017. 21:12:14) [14343]
Moj otac ima 65 god.imao je ishemiski moždani udar sa leve strane mozga stim da mu je dena noga malo slabija nego pre moždanog udara prilikom pešačenja brzo mu sza razređivanje krvi.e zamara i onda pomalo šepa do se ruka dosta dobo oporavila tako da je maltene ko pre moždanog udara.Smem li mu dati inekcije pošto nisu na listi u Srbiji a eto 2 slučajeva gde je ljudima pomoglo.od lekova uzima standardno za sniženje krvnog pritiska i farin.Milana
(Milana, 09.02.2017. 18:44:18) [14344]
Moj suprug je imao isti problem kao i predhodiceMilane i pije iste lekove u dilemi samda li mu dati inekcije kortesin.Nikola
(Nikola, 09.02.2017. 18:49:17) [14345]
Čitam Vaše komentare ja bih rizikovala da škodi ne može pa to nije otrov nije droga samo nađite nekog prijatelja ili rođaka i date Vašim najbližima spasite ljude i slažem se da kod nas vlada farmakomafija to i vrapci na grani to znaju a imate dva pozitivna primera iz Republike Srpske.Pozdrav i brz oporavak Zoka
(Zorica, 10.02.2017. 20:04:35) [14346]
Ja sam med.tehničar radim u urntnom centru i pitao neurologe kod mene kažu da bi oni svojim najbližima dali jer ako ne pomogne sigurno ne može da odmogne.Nadam se da sam malo pomogo.Mićko
(Mićko, 10.02.2017. 20:09:13) [14347]
Treba probati slažem se ne može da škodi e sad koliko će pomoći ne znam.Znam da teoriji a i praksi izumrle moždane ćelije se ne mogu obnoviti tako smo učili ali ruska farmacija je čudo pa vredi probati ne može da škodi iako sam pedijatar u Prokuplju.
(Jovica, 12.02.2017. 19:32:48) [14349]
E i ja se nemogu načuditi da se neko iz Srbije ne oglasi ili se ovo slabo prati a nekome to puno znači znači život.Javljajte se ljudi ako nešto znate ili ste čuli o tome,mada lično mnogo ne vjerujem u takva čuda jer moždane ćelije se sigurno ne zanavljaju.poz.svima koji ovo prate.Mitar Zaječar anesteziolog
(Mitar, 12.02.2017. 19:41:32) [14350]
Konsultovala sam koleginicu neurologa veli da se moždane ćelije nikako ne mogu obnoviti bar tako piše u literaturi ali sigurno može da pomogne e sad koliko i da li to je nepoznanica.
(Radica, 12.02.2017. 19:45:54) [14351]
Dobro sam upucena a i raspitala sam se od obnove izumrlih mozdanih celija nema nista jer gde to pise nigde jedino mozda malo moze da pomogne i ne moze da skodi.Tako kaze nauka mada ruska i kineska farmacija su najdalje otisli po svim pitanjima.Svakako nek se jave ljudi koji su to primili i iznesu svoje iskustvo.
(Milka, 15.02.2017. 17:38:00) [14352]
Dobro sam upucena a i raspitala sam se od obnove izumrlih mozdanih celija nema nista jer gde to pise nigde jedino mozda malo moze da pomogne i ne moze da skodi.Tako kaze nauka mada ruska i kineska farmacija su najdalje otisli po svim pitanjima.Svakako nek se jave ljudi koji su to primili i iznesu svoje iskustvo.
(Milka, 15.02.2017. 17:38:01) [14353]
Citam pitanja mnogo ali nema odgovora da neko prenese licno iskustvo,iznenadjena sam jer mozdani udar je cesta bolest i dozivi je veliki broj ljudi uglavnom izmedju 45 i 65 godina.IzgB-)leda da je ovaj sajt slabo posecen jer toliko pitanja a odziv vrlo,vrlo mali skoro nikakav.Ljudi javite se.pozdra Dara Subotica
(Dara, 16.02.2017. 17:52:24) [14355]
Ne znam kako da prokomentarišem ovoliko pitanja ali samo dva iskustva i to iz Republike Srpske.Raspitivala sam se ponešto čitala ali svuda piše a stručnjaci kažu da se izumrle moždane ćelije ne zanavljaju mada ona narodna nikad ne reci nikad jer Rusi su najdalje otišli u farmaciji.U jedno sam sigurna da taj korsektin nije na listi kod nas i prvi put čujem za te inekcije.Pozdrav i obolelima brz oporavak i poboljšanje stanja u kom se nalaze.
(Tina, 17.02.2017. 16:44:29) [14356]
Ne mogu da verujem toliko interesovanje a malo prenesenog iskustva.Javite se ako imate neka saznanja.Nekome ce to mnogo znaciti,Za nekog to znaci zivot.Mileva
(Mileva, 18.02.2017. 12:47:16) [14357]
Medecina je jasna obnove izumrlih moždanih ćelija se ne može obnoviti ali kad je u pitanju Rus i Kinez onda je sve moguće.Jedino je sigurno tih inekcija nema na listi ali svakako može da pomogne.E sad da li to stvarno može da pomogne ?.Nek neko od srpskih neurologa da komentar koga nisam pročitala.
(Đurđa, 19.02.2017. 18:49:04) [14358]
Ne vredi niko iz Srbije se ne javlja pa molim građane iz Republike Srpske nek ostave neki kont.tel.kako bi ih konsultovao vezano za ishemiski moždani udar moje majke koji je bio blaži i sa malim posledicama na desnu nogu koja joj se brzo zamara nakon 1 kilometra.Unapre hvala
(Dragan, 19.02.2017. 18:57:37) [14359]
Ne vredi niko iz Srbije se ne javlja pa molim građane iz Republike Srpske nek ostave neki kont.tel.kako bi ih konsultovao vezano za ishemiski moždani udar moje majke koji je bio blaži i sa malim posledicama na desnu nogu koja joj se brzo zamara nakon 1 kilometra.Unapre hvala
(Dragan, 19.02.2017. 18:57:37) [14360]
Čitam sve ove komentare ali šteta da se niko ne javi sa sličnim iskustvom i prenese zainteresovanima.Sigurna sam da ima još ljudi kojima je to pomoglo ali se ne javljaju na ovom sajtu koji je slabo posećen.Ne znam šta da kažem osim da ruska i kineska farmacija su otišli najdalje a slažem se da smo mi u rukama farmakomafije.pozdrav od Sandre a bolesnima što brži oporavak.
(Sandra, 24.02.2017. 11:16:10) [14363]
Nažalost skoro da nema komentara ili prenosa iskustva a gotovo sam sigurna da je veći broj ljudi primio i prima te ruske inekcije ali ko što rekoše predhodnici ovaj sajt je izgleda slabo posećen pa ljudi ne iznose svoja iskustva.Ako neko pročita sve ove komentare a ima iskustva sa ovim inekcijama ili neko od njemu poznatih da prenese to iskustvo koje je sigurno pozitivno i slažem se da je ruska farmacija nešto posebno.Poz.Mila
(Mila, 01.03.2017. 09:33:47) [14369]
Majka mi je imala pre 3 god ishemiski moždani udar 3-ći po redu a da za prva 2 nismo znali niti je ona osetila.Bogu hvala dobro se oporavila osim malo desne noge koja joj se zamara nakon dužeg pešačenja inače radi po kući usisava sprema ručak...noću ima češća mokrenja 3 puta u toku noći tako da joj to malo smeta jer kvari san.Pritisak joj je pod kontrolom i dobar je maltene idealan uzima redovno terapiju za pritisak i farin za razređivanje krvi.Imala je aritmiju ali je to elektrošok terapijom pod potpunom anestezijom prof.Goran Milašinović i to rešio.Pitam se da li bi joj pomenute inekcije još poboljšale stanje?ako neko ima pozitivno iskustvo nea ostavi kontakt telefon kako bi ga konsultovali.Unapred hvala.Branko
(Branko, 02.03.2017. 09:01:11) [14370]
Slobodno nabavite injekcije. A što se tiče davanja, one se daju kao i svaka druga injekcija. Lijek je 100% prirodna materija, nema neželjenih efekata. I ko je imao ishemijske udare, korteksin m u može da uspori dalje propadanje moždane mase. I ovaj lijek, nije na listi zato je neefikasan, nego što smeta rokfelerevsko-rotšildovoj mafiji.
Lijek je u zvaničnoj upotrebi u klinici Burdenko, koja je za Ruse, ono što je za nas VMA.
I slobodno se u ruskim apotekama kupuje kao dječiji sapun. Ne treba nikakav recept. Da je opasna po život, trebao bi nalaz specijaliste...
(Rade, 04.03.2017. 13:02:45) [14372]
Daj da napravimo onlineeticiju da se korteksin stavi na listu lekova
(MITAR, 04.03.2017. 17:54:56) [14373]
Zvaljujem se Radetu i Mitru zamolio bih Radeta da mi se javi putem vajbera na telefon 066/250-560 kao i gde živi kako bi se eventualno videli G je problem naći osobu koja bi dala te inekcije koje sam preko prijatelja već nabavio iz Rusijem.Slažem se i sa predlogom Mitra.Napominjem Vam da sam pre 2,5 god imao ishemiski moždani udar a da predhodna dva manja nisam ni osetio.Opravio sam se dosta dobro rdim i to vrlo odgovoran posao za državu Srbiju.Jedina posledica mi je da se posle pešačenja desna noga zamara i pomalo šepam,vid mi je popustio ali bogu hvala povratio se tako da naočare već 2 god ne nosim,vozim auto i redovno uzimam terapiju za pritisak i Prodaxu za razređivanje krvi.Aritmiju koju sam imao vrlo uspešno mi je rešio dr.prof.Milašinović Goran dir.pes.mejker centra.Kontrole su mi sada na godinu dana kod neurologa u bol.Sveti Sava dr.Nikića i kardiologa Mr.dr.Munjize(divni ljudi kao i dir.Mr.dr.Savić i ostalo osoblje)Jedini problem je naći osobu koja bi mi dala te inekcije.Imam 61 god.(1956 godište)unapred hvala i pozdrav.Valjda će još nekom koristiti jer vidite koliko ljudi je pokazalo interesovanje.
(Miroljub, 05.03.2017. 20:30:12) [14374]
Eto ima ljudi koji se javljaju i hoće da pomognu,potpuno se slažrm se da može da koristi da šteti ne može a Ruska i Kineska farmacija je vrh u odnosu na našu farmakomafiju.Iz pisanja predhodnika imamo i dobre lekare i sad vam ostaje da se organizujete i pomognete drugima možda napraviti i udruženje.A to da bude slobodan uvoz sumnjam je farmakomafija je mnogo jak lobi jer su interesi jako jako veliki.Slažem se da imamo jako dobre lekare koje je predhodnik nabrojao a ima ih u Nišu,Kragujevcu,N.Sadu...pozdrav i brz oporavak obolelima kojima pružam veliku podršku.Organizujte se ljudi.
(Zoran, 05.03.2017. 20:43:45) [14375]
Živo me zanima da li je uspostavljen neki kontakt među zainteresovanima (bolesnima)i ljudi sa nekim iskustvom prijatelja ili rodbine.Jer što pre reagujete pre ćete rešiti problem oboleli.Brz oporavak svima radetu svaka čast na iznetom mišljenju odnosno iskustvu koje će ako dođe do kontakta i razmene iskustava pomoći ljudima.E to je za pohvalu i humano svaka čast.
(Đuka, 06.03.2017. 14:14:21) [14376]
Rade iz tvojih usta u Božje uši povezuj se sa zainteresovanima i obaveštavajte zainteresovane i nas koji pratimo sve ovo a jako je korisno i zanimljivo i sve više ljudi prati ovaj portal jer zdravlje je najvažnije i lepo piše na ulazu na VMA u BG ,,zdravom čoveku fali mnogo toga a bolesnom samo jedna a to je da BUDE ZDRAV,,
(Vera, 06.03.2017. 17:01:59) [14377]
Interesantna tema ali Rade daje nadu ljudima sa ishemiskim moždanim udarom pa me živo interesuje da li je Rde stupio u kontakt sa nekim koji je imao ishemiski moždani udar i kako je to proteklo?gde su našli osobu da da te inekcije sobzirom da kod nas nisu na lis suprotnom to bi bilo pod kontrolom lekara,ali ako se to u Rusiji prodaje ko čokolada ja verujem u to jer je Rusija suviše ozbiljna zemlja da bi se neko sa tim igrao.Čekam ishod da bi i ja preporučila rođaku koji ima isti problem.Pišite ljudi jer mi smo human narod.Obolelima brz oporavak.
(Nina, 06.03.2017. 19:36:42) [14378]
Rade da li si stupio u kontakt sa nekim obolelim zivo me interesuje.I da li neko u Srbiji hoce da pristane da da te inekcije jer nisu na listi.Nidza
(Nikola, 07.03.2017. 15:29:39) [14380]
Živo me zanima da li je Rade stupio u kontakt sa nekim iz Srbije jer su ostavili kontakt telefon i kako su inekcije delovale.U Srbiji inekcije nisu na listi i ljudi izbegavaju da ih daju mislim na lekare i tehničare i da li je još neko primio terapiju i naravno koliko je to pomoglo jer nije problem doći do inekcija.Pozdrav i brz oporavak obolelima.
(Luka, 07.03.2017. 21:07:05) [14381]
Rade ostavi neki kontakt telefon jer živa reč je živa reč i hvala ti što si se oglasio.Miljan Zaječar
(Miljan, 07.03.2017. 21:10:01) [14382]
Majka mi je preživela ishemiski moždani udar ima 65 god a moždani udar je imala pre 3 god.spremni smo da joj damo injekcije koje smo nabavili iz Rusije ali gde naći osobu koja bi joj to dala sozirom da kod nas u Srbiji nisu na listi a nemamo toliko sredstava da isfinansiramo put i boravak u Rusiji.Hvala unapred ako se neko javi.
(Mirjana, 10.03.2017. 16:18:13) [14383]
Rade ko da je u zemlju propao ili retko posećuje ovaj sajt.Apel da se rade ponovo oglasi i ostavi neki kontakt telefon kako bi ga kontaktaktirali i posavetovali se.Iskreno se nadam da će se Rade ponovo oglasiti.Pozdrav za Radeta i nadam se da će ove injekcije ljudima pomoći ali problem je naći osobu koja će pristati da iste da jer nisu na listi u Srbiji pa se ljudi boje mogućih posledica.Miško
(Misko, 10.03.2017. 18:16:38) [14384]
U velikoj sam dilemi primiti li ne pomenute injlogaekcije sobzirom da nisu na listi u Srbiji.Imao sam ishemiski moždani udar prije dve god i relativno dobro prošao sa vrlo malim posledicama na desnoj nozi koja se brzo zamara.Injekcije sam nabavio ali treba naći nekog da da iste ali to teško ide svi se boje.A otići za rusiju to je za mene iz finansiskih razloga naučna fantazija.Molim da se neko pout Radeta oglasi i ostavHvala.pozdrav Đuro iz Medveđe.
(Đuro, 12.03.2017. 14:20:30) [14385]
Ne stižem da se često javim. Ovo što govorim to je lično iskustvo, jer sam mome pokojnom ocu davao korteksine. Injekciju može da dadne bilo koji medicinski tehničar u debelo meso. Potreban je samo medicinski rastvarač. Oca je medicina bila otpisala, propisali su mu bili nekakve mišomore koji se zovu agrenoks i memantin, od kojih bolesnik počinje dobijati halucinacije, i od kojih nastaje krvotočenje mozga, želudca,,,m a ne biva ništa bolje čovjeku. Što se tiče oficijalne medicine, kada sam zatražio korteksin i kapi Semaks u jednoj beogradskoj apoteci, koja je nekada nabavljala ruske lijekove, apotekarka je bila tako isprepadana kao da tražim, u najmanju ruku atomsku bombu. Već sam rekao da se u jednoj ozbiljnoj državi, kakva je Rusija, gdje kao poklon službenici ne smiju da prime ni malu čokoladicu, ove injekcije slobodno prodaju jer nisu štetne. Samo činjenica da se daju kosmonautima pred polijetanje u vasionu, kako bi pojačale koncentraciju i rad mozga, i da se ove injekcije koriste u Burdenko klinikama, dovooljno je objasniti, koliko su efikasne, a bezopasne. Ja još ovaj put pozivam da se napravi peticija, i da se ove injekcije stave na listu, ako je zaista našim ministrima zdravlja, koji su obično zakleti na humanost, stalo do humanosti.
(Rade, 12.03.2017. 22:28:28) [14386]
Još da dodam, postoje video zapisi i ljekarski nalazi moga pokojnog oca, Bog dušu da mu prosti, kakav je bio pr oije davalja korteksina a kako hodao odmah po primanju ovih injekcija. Tako da draga braćo i sestre, ko ima injekcije, neka nađe prvog slobodnog medicinskog tehničara i zamoli ga da dadne injekcije. A u sledećem koraku da se izborimo da se u našim apotekama nađu efikasni ruski lijekovi. Možda i samim ministrima koji osporavaju prodaju korteksina, budu nužni.
(Rade, 12.03.2017. 22:32:01) [14387]
Rade zamolio bih te da mi nekako dostaviš te video zapise platiću pouzećem čisto da lakše ubedim med.tehničare,to bi mi puno značilo jer su ljudi bojažljivi mada sam ja 100 siguran i verujem u tvoju priču.kon.tel.066250-560 možeš se javiti u bilo koje doba dana i noći ili ako imaš a siguran sam da imaš vajber putem vajbera ako nemaš pusti mi poruku ja ću te nazvati jer živa reč je živa reč.Ili mi pošalji poštom na adresu Miroljub Ognjenović ul.Paunova 61/36 BEOGRAD.Unapred ti hvala jer ti je priča realna i iskrena u koju ja verujem apsolutno.Veliki pozdrav i očekujem kontakt ili da mi pošalješ video materijal.Pozdrav
(Miroljub, 13.03.2017. 12:25:56) [14388]
Da li je moguće da su te injekcije toliko dobre i kako se mogu obnoviti izumrlr moždane ćelije to mi je nespojivo jer dobro znamo da se izumrle moždane ćelije ne mogu zanoviti ili obnoviti pa to nije nokat isečeš a on opet raste.Daj Bože ali to je nemoguća misija.I još jedno pitanje da li se prepisana terapija za sniženje krvnog pritiska i razređivanje krvi sme uporedo primati sa pomenutim injekcijama.
(Đuro, 21.03.2017. 08:06:28) [14389]
Zahvaljujem se Radetu na iscrpnim objašnjenjima sam me interesuje npr.kod mog brata koji ima 65 god.i imao je ishemiski moždani udar tako da se to reflektovalo na desnu nogu i ruku ali ruka se oporavila a noga mu se zamara prilikom pešačenja nakon nekih 1,5-2 km.Redovno uzima lekove za pritisak koji mu je pod kontrolom kao i lekove za razređivanje krvi farin.Da li ako se odlučimo da mu damo inekcije koje smo nabavili sme da i dalje odnosno dok prima inekcije pije svoju redovnu terapiju koju su mu lekari prepisali i ne bi smeo da prekida to mi nije jasno znači da li paralelno sa primanjem inekcija može da prima i inekcije.
(Jordan, 21.03.2017. 14:21:01) [14390]
Stric mi je imao mozdani udar ishemiski ima 65 god.oporavio se solidno desna ruka potpuno noga solidno malo mu se desna noga zamara nakon 2 km pesacenja i ima cesca mokrenja n ocu 2 do 3 puta.Peta na desnoj nozi je cesto utrnuta.Prostata bubrezi sve je ok.2 Mozdana udara je imao a da nije ni osetio.Da li mu ove inekcije pomogle.Nekad ima cesci nagon za mokrenje nekad slabiji.Pije farin i lekove za pritisak.Sta nam je ciniti?dati ili ne dati pomenute inekcije?
(Nesa, 23.03.2017. 19:50:45) [14392]
Čitam sve ove komentare i ljudske nevolje,primetio sam da uglavnom muški imaju ishemiski moždani udar e sad koliko te inekcije mogu pomoći neznam jer nisam ni stručana ja sam maš.ing.ali od lekara sam čuo da se izumrle moždane ćelije ne obnavljaju ali nikad ne reci nikad posebno kad je u pitanju Ruska medicina.A vidim da u srbiji nisu na listi pa se med.osoblje boji da te inekcije da obolelima.Još me zanima da li pored redovne terapije za pritisak i farina za razređivanje krvi mogu se primiti te inekcije i mogu li imati negativne posledice po obolele.Ako neko ima savet treba savetodavno pomoći ljudima.
(Ljubiša, 24.03.2017. 10:11:22) [14393]
Čitam sve ove komentare ali obnavljanje izumrlih moždanih ćelija izleda mi ko nemoguća misija bar ono što piše u knjigama e sad da li te injekcije mogu ublažit tegobe ti znaju oni koji su primili ali opet ko sme to da da ako nijesu na listi?Ja bi mojoj tašti dao i rizikovao samo nijesam siguran da li pored redovne terapije za pritisak i farina smije primit te injekcije.Sve mi je jasno i ništa mi nije jasno ali nikad ne reci nikad kad je rus u pitanju jer u svim sverama su prevazišli zapad.
(Mirsad, 27.03.2017. 08:52:58) [14394]
Mirsade to je ipak moguce procitaj predhodne komentare npr. Radeta i njegovo iskustvo pa zamoli Radeta da ti ostavi kontakt tel.covek ce ti objasniti a i pre Radeta se takodje pre Radeta se javljao covek sa realnom i istom pricom u koju ja vjerujem bas kao sto vjerujem Rusima i Kinezima koji su cudo za rayliku od nase ifarmakomafije sa zapada.
(Djordje, 06.04.2017. 19:07:03) [14395]
Kad su rusi stvarno je sve moguce isto vazi i za Kineze a eto citajte dvoje iz R.Srpske kojima je pomoglo.Jer ruska i kineska medicina odnosno farmacija su otisli daleko a na zapadu vlada farmakomafija.Ja vjerujem u ove injekcije jer ako nista drugo ne moze da skodi.
(Ceca, 08.04.2017. 20:29:34) [14396]
Ceco slazem se sa tobom zasto nepoverenje posebno prema ruskoj a bogami i kineskoj pa cak i indijskoj medicini a ko sto si rekla imamo primere gde je ljudima vise nego pomoglo a verovatno ima jos ljudi ali je ovaj sajt slabije posecen.Nek ljudi iz R.Srpske ostave neke kontakt telefone.
(Desa, 08.04.2017. 20:36:33) [14397]
Slažem se sa predhodnicima inekcije su čudo čula sam iz više izvora a i pročitala ovde od dvojice ljudi iz R.Srpske i priča je potpuno realna i verujem istinita jer koji je razlog da ti ljudi izmišljaju.Lekova nema na crnom tržištu pa da posumnjaš da se nešto muva i švercuje.Duboko sam ubeđena da je sve to tačno e sad koliko pomogne to ne znam kao što znam da izumrle moždane ćelije se ne mogu obnoviti bar su mi lekari tako rekli ali nikad ne reci nikad.
(Milica, 11.04.2017. 08:41:57) [14399]
Prosto neverovatno ali stupite u kontakt sa ljudima iz R.Srpske eto njihovog pozitivnog iskustva.Ja verujem u njihovu pricu.
(Steva, 14.04.2017. 12:58:20) [14400]
Sta reci osim ako je prica istinita a jeste svaka cast rusima i njihovoj farmaciji oboleli treba da nadju ncina da nabave iprime korteksin inekcije jer izgleda da je ljudima pomoglo.
(Neca, 15.04.2017. 11:41:14) [14401]
Rade Rade sto devojke krade od tebe ni traga ni lasa a uzdrmao si Srbiju tvojim pozitivnim i ohrabrujucim komentarom i pozitivnim iskustvom pa te molim javi se ljudima ponovo ostvi kontakt telefon ili nazovi one koji su ostavili telefon.I sam znas sta je muka i kako ti je bilo ali Bogu hvala a i Ruskoj farmaciji te su rezultat bili vise nego dobri.A mislim da se jos neko iz R.Srpske javljao sa istim iskustvom.Zato pomozite ljudima u nevolji to ne kosta i ne boli preneti iskustvo i saznanje.Izvini na pomalo saljivom komentaru.Pozdravljam te a bolesnima brz oporavak.
(Misa, 16.04.2017. 18:03:20) [14402]
Rade Rade sto devojke krade od tebe ni traga ni lasa a uzdrmao si Srbiju tvojim pozitivnim i ohrabrujucim komentarom i pozitivnim iskustvom pa te molim javi se ljudima ponovo ostvi kontakt telefon ili nazovi one koji su ostavili telefon.I sam znas sta je muka i kako ti je bilo ali Bogu hvala a i Ruskoj farmaciji te su rezultat bili vise nego dobri.A mislim da se jos neko iz R.Srpske javljao sa istim iskustvom.Zato pomozite ljudima u nevolji to ne kosta i ne boli preneti iskustvo i saznanje.Izvini na pomalo saljivom komentaru.Pozdravljam te a bolesnima brz oporavak.
(Misa, 16.04.2017. 18:09:10) [14403]
Moj broj je 00 387 65 917 524.

Rade je moj brat i mogu potvrditi da je našemo ocu taj lijek mnogo pomogao.

Znam i slučaj gdje sam pričao kolegi koji je imao oca nepokretnog više od 10 godina od posledica moždanog udara, nabavio je injekcije, ali njemu nije pomoglo.

(Branislav, 17.04.2017. 18:27:37) [14404]
Bravo Branislave sad ljudi mogu da te kontaktiraju i mnogima se nadam se pomoci a vi cinite dobro delo neka Vam Bog dobrim vrati Vama i Vasim porodicama.
(Misa , 17.04.2017. 20:28:08) [14405]
Svaka čast Branislave tebi i tvom bratu jer će to mnogima biti od koristi e sad baš svakom neće kao pomenuti slučaj ocu tvog druga ali ipak je prošlo 10 god.a i čovek je nepokretan.Međutim za lakše slučajeve kao što je tvoj otac pomoćiće sigurno i čestitam ti što si se ponudio da pomogneš ljudima u nevolji zajedno sa tvojim bratom to je više nego humano i neka Vas sreća u životu prati,Još jednom svaka Vam čast jer samo bolesni znaju šta znači pomoć.Na ulaznim vratima VMA u Beogradu piše:zdravom čoveku mnogo toga fali a bolesnom samo jedna da BUDE ZDRAV!
(Slađan, 18.04.2017. 13:50:35) [14406]
Lep članak samo budite oprezni jer obično prvih nekoliko članka su reklama i biznis što ne mora da znači da je i sa ovim iz Republike srpske.Ne bilo korektno i pošteno graditi sebi sreću na tuđoj nesreći i nevolji.Ohrabrujuće je da je čovek ostavio telefon i verujem u njegovo poštenje i iskrenost ja mislim da se zove Branislav,ako je to tačni on i njegov brat nisu ljudi već ljudine ljudske gramade kojima se divim.Molim ljude koji će ući u tu avanturu da se oglase ponovo nadam se sa lepim vestima i da se to širi dalje jer Rusi su čudo.pozdrav i brz oporavak bolesnima.
(Milan, 22.04.2017. 10:21:58) [14407]
Slažem se sa Milanom stim što ne vjerujem da bi neko na taj način pokušao da izvuče materijalnu korist.Na kraju oni ne nude prodaju inekcija već prenose lićno iskustvo koje je pomoglo njihovom ocu.Ali oglašavaćemo se ponovo a molim one koju uđu u ovaj aranžman da se oglase nadam se i želim sa pozitivnim iskustvom.Brz i uspešan oporavak Radetu i Branislavu svaka čast.
(Keka, 22.04.2017. 10:30:58) [14408]
Ljudi ne sumnjajte u priču radio sam u Rusiji i te injekcije primaju i zadravi ljudi a kamo li oni koji su preživeli moždani udar to sigurno mnogo pomaže.Ljudi iz R.Srpske samo prenose svoje pozitivno iskustvo.Moj prijatelj je konsultovao neurologa sa VMA i on se slaže da to može samo da koristi i da treba nakon 3-6 mjeseci terapiju ponoviti.Ljudi koji prenose svoje iskustvo nisu trgovci pa da sumnjate i njima svaka čast.
(Mirsad, 24.04.2017. 19:28:40) [14409]
Rade molim te da interesuje me da li pomenute injecije mogu negde kupiti i da li ti i tvoj brat iste posedujete da li mi možete ponuditi i po kojoj ceni oko slanja i plaćanja bi se naknadno dogovorili ja bih te nazvao i oko svega bi se dogovorili jer ja nemam mogućnosti i načina da iste naručim i nabavim iz Rusije.Unapred zahvalan Mirko iz Novog Sada.
(Mirko, 25.04.2017. 18:26:08) [14410]
Rade lepo postavljeno predhodno pitanje da li mi možeš nabaviti korteksin inekcije i koja je cena za 10 inkcija i da li je 10 inekcija tvoj otac sve te inekcije primio za 10 dana tj dan za dan ili se pravi pauza izm eđu primanja inekcija jer koliko sam ja razumeo to je tvoj otac primio 10 inekcija za 10 dana.
(Miroslav, 25.04.2017. 19:47:03) [14411]
MENI JE SVE TO SUMNJIVO I MISLIM DA JE TO KLASICNA TRGOVINANA I NA KRAJU CE SE SVE SVESTI NA TRGOVINU ODNOSNO DA CE VAM TE INEKCIJE PONUDITI NA PRODAJU ODNOSNO NA NJIHOVU ZARADU.DAJ NEK PONUDE DA TE INEKCIJE PRIMITE U R.SRPSKOJ.LICNO MISLIM DA OD TOGA NEMA NISTA I DA JE TO KOMERCIJALA NAZALOST.NEK PONUDE DA TE INEKCIJE PRIMITE U R.SRPSKOJ.DAJ BOZE DA GRESIM ALI VREME I KONTAKTI CE POTVRDITI MOJE RECI.NEK ME DEMANTUJU ALI TESKO ISPASCE DA VAM NUDE SAMO INEKCIJE A SNADJITE SE ZA PRIMANJE CISTA KOMERCIJALA.ZIVI BILI PA VIDELI.
(Misa, 26.04.2017. 16:33:30) [14412]
Ljudi, mi nemamo te injekcije niti se bavimo njihovom trgovinom niti imamo namjeru baviti se time. Bili smo ih nabavili od prijatelja iz Rusije - 2 kompleta. Prvi put jedno, a potom se ponovila terapija nakon otprilike godinu dana...

Injekcije su davane svaki dan po jedna - 10 njih. A cujem da se njih 10 mogu davati svaki deseti dan po jedna.

Cijena je bila niska tipa 50-60 necega, da li eura, dolara, KM.. ne mogu se sada sjetiti.. po jednom kompletu..
(Branislav, 26.04.2017. 23:00:09) [14413]
Zašto se ljudi toliko nepoverljivi da ne kažem zlobni,ja sam lično sa Radetom stupio u kontakt i čovek mi sve lepo najiskrenije ispričao iskustvo sa svojim ocem koje je pozitivno.Čovek se ne bavi trgovinom ili preprodajom navedenih inekcija ali mi smo srbi nikom ne verujemo.Ja a verovatno većina veruje i umesto da se čoveku zlimo mi stalno sumnjamo.Čovek je preneo lično iskustvo i pomoglo je njegovom ocu i ko veruje veruje ko ne veruje njegov problem.Branislave ne uzbuđuj se zbog nekih komentara narodu nikad ugoditi.srdačan pozdrav Miroljub Ognjenović Beograd čujemo se Branislave živ bio i zdrav!
(Miroljub, 27.04.2017. 09:38:38) [14414]
Lep komentar predhodnika,Branislav nije trgovac vec human covek i preneo je svoje pozitivno iskustvo sa svojim ocem i to je to.A negativni komentari dolaze od negativnih ljudi.Toliko o negativcima da ne upotrebim neku tezu rec.
(Sladja, 28.04.2017. 17:05:09) [14415]
Ne uzbuđu se Branislave ti si se vrlo korektno obratio i izneo svoje iskustvo sa ocem,nijednog trenutka ništa nisi nudio nikakvu trgovinu već savet i preneo iskustvo a zlonamernika uvek ima i biće ih srbi su to,Tebia i bratu svaka čast.Ima ona narodna pas laje sebe radi a ne zbog sela.
(Krcun, 30.04.2017. 17:11:39) [14416]
Branislave ljudino ne obaziri se na zlonamerne,u Srbiji ne vredi ništa ni savet ni preneto iskustvo sve gledaju kroz interes,živim u Beogradu i da znaš da Beograđani vide do Avale i sve je goli interes i poznavajući sebe kakvi su tako gledaju na sve nas.Kod njih važi deviza moje je da te zajebem a tvoje da paziš.Branislave ljudino glavu gore ti si dobar i human čovek.
(Jelica, 01.05.2017. 17:05:21) [14417]
Branislave ko veruje veruje ko ne veruje njegov problem ti si samo preneo pozitivno iskustvo svog oca a te inekcije u Rusiji primaju i zdravi ljudi radi zanavljanja moždanih ćelija znači ne da su bezopasne već su i korisne.Mile Beograd
(Mile Ilić, 03.05.2017. 11:29:49) [14418]
Branislave tebi svaka cast ponudjen ko pocascen ti si krajnje korektno iskreno i posteno preneo svoja pozitivna iskustva a na zlonamerne komentare se ne obaziri jer takvih budala ce uvek biti,23
(Buca, 03.05.2017. 17:16:47) [14419]
Što toliko nepoverenja prema čoveku on ja mislim da se zove Branislav izneo svoje pozitivno iskustvo oko svog oca što ne znači da će svakom pomoći to zavisi od jačine i vrste moždanog udara,dali je prvi ili je pre toga imao još koji i niz faktora a pojedinci osuli paljbu zašto da li on to nudi na prodaju? ne,onda ne mlatite gluposti.A lek je ruski nije mišomor farmakomafije sa zapada,ja lično verujem čoveku koji se ponudio da savetom i ličnim iskustvom pomogne a stoka ga čereči sramota.
(Veljko, 05.05.2017. 12:52:52) [14420]
Bravo Veljko svaka ti je na mestu čovje se dobronamerno javio a budale ga čereče umesto da pohvale human gest i savet.Tako je to u zemlji Srbiji ništa nije sveto a posebno Beograd pun primitivizma i primitivaca.
(Radoš, 05.05.2017. 17:47:10) [14422]
Ovo postade posećen sajt to govori koliko je moždani udar česta bolest ali medicina stalno napreduje a da li su inekcije prevara nisu jer imaate tekst na ruskom i turskom jeziku sa karakteristikama inekcija zato odajte humanom Branislavu priznanje a ne da ga ga pljujete i optužujete.Svaka mu čast.
(lobodanS, 06.05.2017. 11:55:51) [14423]
Nisu svi zlonamerni a za pojedince Branislave ne mari ti si pokazao humanost i više nego dobre namere,pravi ljudi veruju ti i odaju priznanje.Bravi Care.
(Milica, 07.05.2017. 09:49:29) [14424]
Vidiš Branislave da su se zlonamernici sa negativnim komentarima povukli pod snagom argumenata jer ko se detaljnije pozaabavio video je da ima tekst i na ruskom pa čak i na turskom jeziku.Zato Branislavu hvala do neba jer je mojij rodici takođe pomoglo primanje iste terapije i to u Njemačkoj i žena se vratila svakodnevnim obaveazama sa minimalnim posledicama.Jedva čekam leto kada ću je videti i oglasiti se sa detaljima koji će nekom koristiti a ništa nema alternativu zdravlju.Elez iz Mostara.
(Elez, 14.05.2017. 11:01:07) [14425]
Namjera mi nije bila da ikoga i u šta ubjeđujem, nego sam preno kako rekoše i o ovde dobri ljudi, svoja iskustva.

Drago mi je kada čujem da je nekome lijek pomogao, a da li će i kome pomoći ja to zaista ne znam.

Jedan od većih problema i kada se nabave injekcije, koga naći da ih oboljelom iako se iste mogu nabaviti u Rusiji u apotekama bez recepta. Po onom što sma čitao i čuo, iste mogu pripamti i potpuno zdravi ljudi. Mežutim u Srbiji , Republici Srpskoj, Federaciji BiH,.. taj lijek nije na zvaničnim listama... i to stvara problem.

Posebana tema može biti to što nije na zvaničnim listama,... da li je plod neznanja - neinformisanosti onih koji odlučuju, različitih lobija ili nešto treće.

(Branislav, 15.05.2017. 08:59:52) [14426]
Potpuno si u pravu Branislave jer si najiskrenije i najpoštenije izneo svoje iskustvo e sad većini pomogne a nekom i ne u zavisnosti od slučaja odnosno njegove težine.Sve u svemu to je mnogima pomoglo i daj Bože da još nekom to pomogne.A drago mi je pozitivni komentari na savet i iskrenu priču Branislava.
(Mićo Pušica, 15.05.2017. 12:49:49) [14427]
Branislave samo jedno pitanje koliko sam te ja razumeo tvoj otac je primio 10 inekcija za deset dana što znači jednu dnevno.Pozdrav Đorđe
(Đorđe, 16.05.2017. 12:08:18) [14428]
Da primao je svaki dan po jednu.
Mada sam dobio informacije da ima opcija i da se prima svakih deset dana po jedna..

Od kojih faktora zavisi kako se primaju, ja to ne znam.
(Branislav, 16.05.2017. 20:40:56) [14429]
Zdravi ljudi primaju na 10 dana dok osobe koje su imale moždani udar primaju jednu inekciju dnevno.Tako je primao moj rođak i hvala Bogu dalo je više nego dobre rezultate.To treba ponoviti nakon 3-6 meseci i biće još bolje Branislave legendo dobri čoveče!Dule
(Duško, 17.05.2017. 12:42:45) [14430]
Branislave Bog te poživio čitajući tvoje pozitivno iskustvo vodila sam oca 62 god.za Moskvu isprimao je za 10 dana 10 inekcija i sad je ko nov.Rekli su nam da to ponovimo za 6 meseci i biće još bolje mada nema kud bolje jer se otežano kretao sad ide hoda ko nov samo što ne trči ali zato može da pešači po 7-8 km laganim hodom i rekli su mu da što više pliva ne takmičarski već lagano plivanje u bazenu i na moru,da izbegava jako sunce i da redovno uzima terapiju koju je i uzimao za pritisak i za razređivanje krvi da ne bi ponovo došlo do stvaranja tromba(farin 1/2 tablete ili još bolje prodaxu od 110 mg.kao i tablete protiv masnoće da se ne bi naslagala na zidovima krvnih sudova kako bi izbego ugradnju stentova).Veliki pozdrav za Branislava i sve dobronamerne ljude.Jorgovanka
(Jorgovanka, 17.05.2017. 13:29:00) [14431]
Da li neko zna da mi odgovori da li se izumrle moždane ćelije nakon moždanog udara mogu zanoviti ili delimično zanoviti?Na to bi mogo da mi odgovori neki neurolog pa ako prati ovaj sajt ja bih ga zamolila jer Branislav je sve lepo i pošteno preneo svoje iskustvo ali nije nam reko koliko je nakon inekcija mogo da pešači njegov otac i koliko je bio pokretljiv?ili neka nam Branislav to detaljnije opiše koje je aktivnosti mogo nakon inekcija da ima njegov otac.Unapred hvala posebno Branislavu koji vraća veru u život i daje ogromnu nadu i volju obolelima jer imam utisak kad pročitaju njegov tekst odmah se raspolože i čini mi se bude im bolje.pozdrav svima koji ovo prate posebno Branislavu.Ceca
(Ceca, 17.05.2017. 15:09:51) [14432]
Danas sam baš pisao na Viber na ovo pitanje, kaliki je bio stepen oporavka...

Prije treapije moj otac je bio skoro nepokretan. Nije mogoa samostalno po kući da se kreće. Bio je oslabio toliko da je najčeće trebalo da ga neko pridrđava, a drugi da hrani, jer nije mogao da sjedi, samo mu se padalo....

Nakon prve injekcije sledeći dan. već se kretao po sobi., a nakon tri dana nakon primljene terapije od 10 injekcija, kada sam otišao kod njega u posjetu (brat je živio s njim, a ja sam bio u drugom gradu), našao sma ga kao ubacuje drva pod kazan. pekao je rakiju :).

Kasnije je radio po čitav dan u dvorištu. Unosio drva... Nije išao u neke duže šetnje. Već je bio i u godinama..

Neuporedivo je stanje prije i posleje terapije. Toliko je dobro djelovalo da je bilo skoro nestvarno.

(Branislav, 17.05.2017. 22:22:17) [14433]
Branislave ynam sta interesuje Jorgovanku koliko se tvoj otac kretao ne znajuci koliko je godina imao.Normalno da se mladji covek brze i bolje oporaE sad koliko je dugo mogo da pesaci to ti znas i da li je imao bolove u nozi,da li mu je noga trnula i tome slicno.Dovoljno da je on radio po kuci peko rakiju i tome slicno.Dovoljno da prepesaci i 5 km i da nema bolove i trnjenje a koliko sam te razumeo tvoj otac je vodio normalan zivot i verovatno redovno uyimao prepisanu terapiju e kod terapije nema zezanja tu mora disciplina i to velika.Koliko si diciplinovan toliko ces ziveti znaci terapiju redovno posebno za pritisak i razre]ivnje krvi da se ne bi stvotio ugrusak koji bi ponovo izazvao slog.Bolesnima brz oporavak aBranko je eto pomogo ljudima sto me raduje.
(Milena, 18.05.2017. 10:22:25) [14434]
Vidim da se javilo vise ljudi kojima su pomenut inekcije pomogle samo Vas mlim za informaciju koliko su oporavljeni mogli da pesace jer to je jako bitna stvar i kako izgleda ta kretnja,koliko mogu da hodaju jesu stabilni i samostalni.Znaci malo vise detalja oko jako bitnih stvari a to je kretnja koliko mogu da rade koje poslove jer otici do Moskve i boravak bas dosta kosta jer Moskva je najskuplji grad u evropi a nas standard je nizak zato i tolika pitanja pa ti koji su uspesno prosli daju malo vise detalja na celu sa Branislavom jer sve je krenulo od njega i njegovog oca na srecu uspesno i potpuno razumem tolika pitanja.I dobro je neko dao predlog da se pokrene inicijativa za uvoz i to legalan u R.Srpskoj i Srbiji.
(Djura, 18.05.2017. 18:46:22) [14435]
Ovo postade vrlo interesantna priča a i kako ne bi jer moždani udar je česta bolest kao i bolest srca ali zahvaljujući dobrim ljudima i Ruskoj farmaciji ima pomoći onima koji su doživeli moždani udar.Moj rođak je u 36 god doživeo moždani udar oporavio se ali ne potpuno jer se teže kreće npr.nekih 1 km i onda vidno šepa pa me interesuje ti koji su primili pomenute inekcije koliko se mogu kretati i da li mogu obavljati redovne poslove.Tema vrlo interesantna pa vas molim za šire objašnjenje posebno čoveka iz R.Srpske koji je to prošo sa svojim ocem.Unapred hvala.Simo iz Vranja.
(Simo, 20.05.2017. 13:13:18) [14436]
Pa eto Simo nek ti opširnije objasne Branislav i njegov brat i još par njih koji su primili te ruske inekcije ja mislim da se zovu korsektin a pitanje ti je na mestu jer su odgovori šturi a tebe boli što je normalno i želiš šire objašnjenje kako bi preduzimao korake.E imaćeš a i svi će imati problem ko da im da te inekcije?a otići za Rusiju pa tamo naći ko će da ti to da je nemoguća misija osim platiti a to će biti papreno kao i boravak od 10 dana,avionske karte...a u Moskvi vade zdrave zube koliko je sve to papreno pogotovu za naš standard odnosno siromaštvo.U svakom slučaju ja mogu samo da dam podršku i poželim da uspete ko što su pojedinci uspeli.Dragan
(Dragan, 20.05.2017. 13:24:31) [14437]
Eto ja sam jubilarni stoti koji se javlja za komentar.Branislav i njegov brat imaju ogromne zasluge sto je ovo krenulo pa nek se ponovo oglase i kazu koji mozdani udar je imao njihov otac i ostale detalje oporavka a oglasice se jer su to divni ljudi i trude se da ostalima pomognu savetima i kroz sta su prosli.A ko isprima terapiju oporavice se skoro potpuno a to je 10 inekcija za 10 dana i ponoviti jos jednom nakon 3 do 6 meseci i to je to.Pozdrav za dobru bracu.Miki Smederevo.
(Miki, 21.05.2017. 10:20:08) [14438]
E Miki ja cu biti 1o1 koji se oglasio i takodje se slazem da su Branislav i njegov brat sve pokrenuli i mnogima pomogli i verujem da ce se ponovo oglasiti sa vise pojasnjenja kakav je bio mozdani udar njihovog oca i dace vise detalja i objasnjenja oko toga kako bi podstakli obolele na isti korak i maltene do potpunog ozdravljenja jer te inekcije su cudo odnosno Rusko cudo.Pozdrav pratiocima ovog sajta.
(Jefta, 21.05.2017. 14:04:36) [14439]
Mitar i Rade su sve rekli otac im je imao ishemiski moždani udar i to tri za redom sinovi su nabavili inekcije našli osobu koja mu je dala inekcije i čovek se preporodioi i to je to.Još par ljudi je poučeno njihovim pozitivnim iskustvom primilo iste inekcije i opet sa uspehom ljudima pomoglo.Ali zahvaljujuči Mitru i Radetu sve sepromenilo kod ljudi sa ishemiskim moždanim udarom.Zato svaka čast Mitru i Radetu jer su pioniri tih inekcija jer posle te terapije otac im je peko rakiju kretao se normalno jedino što nije mogo da trči.Brz oporavak obolelima i dug život oporavljenima nakon primljenih iekcija.Nisa
(Nisa, 21.05.2017. 20:15:26) [14440]
Branislave molim te još jednom nam detaljnije objasni kako ste uspeli sa inekcijama kod Vašeg oca?kolikomoždana udara je imao?koliko se nakon moždanih udara kretao odnosno koliko je mogo da pešači?i da li je nakon 6 meseci primio novih 10 inekcija?da li je imao problema sa uvećanim pritiskom'da li je uzimao terapiju za sniženje pritiska i da li je uzimao lekovbe za razređenje krvi tipa farin ili prodaxa.Jer koliko sam shvatila isprimao je inekcije i dobro se oporavio ali nam nisi reko da li je imao neku terapiju nakon toga i sa moždanim udarom je povezano srce odnosno to je posledica moždanog udara uglavnom.Malo sam dosadna ali i sam znaš kad je roditelj u pitanju kako je.Unapred hvala.Pozdrav Milica
(Milica, 23.05.2017. 09:40:39) [14452]
Milice nema potrebe toliko puta da pišeš jer se Branislav redovno javlja pa će se i tebi javiti i o svemu će ti napisati do detalja jer sve je krenulo od njega i njegovog burazera za koje je malo reći divni ljudi svaka im čast i hvala u ime zainteresovanih.Pozdrav svima Đura
(Đura, 23.05.2017. 16:02:59) [14453]
E vidis da nisi u pravu nema Branislava ali znam da ce se javiti a ne znam zasto je isti tekst toliko puta objavljen i razumite moju brigu jer samo oni koji imaju u porodici bolesne rayumece me kakva je to muka i briga ali budimo optimisti i nadajmo se najboljem. Milica
(Milica, 23.05.2017. 20:02:45) [14454]
Moj otac je imao prvi put moždani udar, nakon koga se vremenom bio djelimično oporavio. Potom je uslijedio drugi, manji. Nakon nekog vrmena posle drugog udara stanje se dosta pogoršalo.

Opisao sam već koje je probleme imao i kako su na njega injekcije uticale. On je i dalje poslije terapije koristio lijekove za pritisak, srce, .. i druge lijekove lijekove.
Njemu su injekcije pomogle da se ponovo postane pokretan, zaustavile padanje koje je imao..

Nakon nešto više od 9 mjeseci nakon prve terapije, počeo je osjećati neto lošije. Pa je potom ponovio terapiju.
---
Od svoje mladosti je imao povećan pritisak - odnosno u doba služenja vojnog roka je bio u poadobrancima. Prije nego što će krenuti na vježbe iskakanja iz aviona, ustanovljen mu je povećan pritisak koji ga je pratio dalje kroz cijeli život.

Koliko znam te injekcije nisu čudotvorne da rjieše sva oboljenja i probleme koje čovjek ima. Njemu su pomogle da se ponovo krene kretati. Poravlo se i psihičko stanje. U vrijeme neposredno pred primanje preve terapije, dešavalo da u nekom momentima kao da vidi ljude koji su ranije pomrli. Npr. kaže, "hajte tu i tu, čekavas moje brat...", a brat mu je bio umro prije toga na par godina.

Poslije tih injekcija je bio dosta raspoženijei, nisu mu se dešavale slične situacije.
(Branislav, 24.05.2017. 07:35:00) [14455]
Još jedno pitanje Branislave,malo sam dosadna ali i sam si imao istu muku pa nećeš zameriti.Interesuje me kava mu je kretnja posle inekcija bila koliko je mogo da pešači,da li je hod bio normalan,da li je mogo da čuči,da li je imao bolove u ruci i nozi prilikom spavanja,da li je imao dobar san,da li je noću često ustajao da mokri...znam da sam ti dosadila ali nećeš zameriti.Pozdravljam te i hvala ti veliko jako si ljubazan.
(Milica, 24.05.2017. 10:15:26) [14456]
Samo me jedno interesuje kakav je bio pritisak tvom ocu Branislave npr.idealan je 120/80/65 ovo zadnje je puls,da li je imao aritmiju i koje je lekove uzimao za pritisak,da li je imao masnoću jer masnoća hoće da stvori tromb,da li je bio disciplinovan kad to kažem mislim da li je pušio,jeo masnu hranu,da li je kozumirao alkohol?Vrlo dobra pitanja je postavila i Milica posebno oko kretanja tj.koliko je mogo da se kreće i pešači?da li je mogo sam da vezuje cipele i najvažnije da li je bio stabilan prilikom kretanja odnosno pešačenja,da li je gubio ravnotežu i najbolje pitanje koliko je mogo da čuči,takođe važno koliki mu je bio pritisak nakon aktivnosti prilikom pečenja rakije ili hodanja odnosno pešačenja.Sve su to jako bitne stvari.Mada ovo što si izneo deluje frapantno poozitivno jer ja sam lekar anesteziolog i nigde u literaturi nisam naišo na to da se izumrle moždane ćelije obnavljaju ali kad su Rusi u pitanju nikad ne reci nikad.Ono što si ti opisao deluje nestvarno ali eto ti si živi svedok koliko je to tvom ocu pomoglo.Dosta dobrih informacija si napisao koje će ljudima puno značiti.Dr.Đurđa Simić
(Đurđa, 24.05.2017. 11:21:27) [14457]
Hvala Vam Doktorka Đurđa što ste dopunili i postavili dodatna i prava pitanja ipak ste Vi lekar i više znate,a Branislava molim da se još jednom oglasi mada sam mu ja dosadila ali šta ću muka pritiska.
(Milica, 24.05.2017. 12:12:05) [14458]
Hvala Vam Doktorka Đurđa što ste dopunili i postavili dodatna i prava pitanja ipak ste Vi lekar i više znate,a Branislava molim da se još jednom oglasi mada sam mu ja dosadila ali šta ću muka pritiska.
(Milica, 24.05.2017. 12:12:42) [14459]
Previše opteretiste dobrog čoveka Branislava ali svaka čast branislave strpljivo i skoro svima odgovoriš i prenosiš svoje iskustvo bez ikakvog interesa,to govori o tebi kao čoveku i to humanom koji hoće svima da pomogne.Ali neka ti Svevišnji dobrim vrati.Baćuške su čudo u svemu a posebno u medicini i vojnoj snazi,tu su im blizu i Kinezi za razliku od zlotvora sa zapada koji potrovaše svet na čelu sa farmakomafijom jer to je ogroman biznis.Ja znam da je bivši košarkaš i fudbalski radnik Zečević oboleo od kancera i nikako nije mogo da primi neku terapiju jer nije na listi kod nas već na zapadu da plati ogromnu lovu ali je popularni Zeka uspeo preko tadašnjeg ministra zdravlja Stankovića nekako uspeo i hvala Bogu izlečio se nakon te terapije.Znači sve se može kad se hoće tako da i ove inekcije krteksin su čudo i pomogle mnogim ljudima a sve je krenulo od dobrog čoveka Branka.
(Ilija, 24.05.2017. 14:57:44) [14460]
Naiđoh sada na jedna video na internetu o ovom lijeku.

https://www.youtube.com/watch?v=VTo0Y1WfRrI
(Branislav, 25.05.2017. 09:12:43) [14461]
Ma ne da ga opteretiste već ga i naljutiste vidite da je čovek prestao da vam se javlja.No to po strani ja sam danas dobio informaciju od prijatelja koji živi na relaciji pariz Moskva da to isto postoji kao Kortesin Ruski proizvod ali u vidu praha koji se ne prima inermuskularno odnosno kao inekcija već da se rastvara sa vodom i pije.Momčilo Subotica
(Momčilo, 25.05.2017. 12:07:52) [14462]
Momčilo iz tvojih usta u Božje uši to bi bilo veliko olakšanje i izbego bi se put u Moskvu odnosno drastično smanjili troškovi idealno.Milica
(Milica, 25.05.2017. 12:47:33) [14463]
kratak film je na ruskom tako da ne razumem ali u svakom slucaju hvala ti Branislave.Ako imas jos neki savet bice dragocen.Dobar si covek branislave.
(Milica, 25.05.2017. 17:01:11) [14464]
Mi od Branislava samo muzicku zelju ne zatrazismo ali razumem te Milice jer muka je muka a vece muke od bolesti nema.Zelim ti da uspes ko Branislav i jos neki.
(Milisav, 25.05.2017. 17:56:31) [14465]
Da snimak je na Ruskom e sad ko zna Ruski ok a mi što ne znamo samo da nagađamo u pravu si milice.
(Milorad, 26.05.2017. 08:29:58) [14466]
E Milice ti ostade bez odgovora na dodatna pitanja ali ja mislim da je Branislav sve lepo objasnio i da će se ponovo oglasiti i dati dodane informacije koje si tražila.
(Mićko, 26.05.2017. 14:48:29) [14467]
Ja ono što sam znao sama prenio. Ja nisma živio s ocem. Ja živim u Banjoj Luci, a on je živio u poslije progona iz Sarajeva u Rogatici. Išao sam rijetko u posjete. Veći dio s njim je bio moj brat.

On je i poručio injekcije iz Rusije..

On je kao sma već rekao bio u jako lošem zdravstenoms tanju. Pao na postelju. Nije mogao sma do tolata. Trebala mu je pomoć da ruča. ...

Nakon terapije, samo stalno se kratao. Obavljao lakše poslove, i to je za njega bio ogroman napredak, a i za sve njegove veliko olakšanje.

Ko ima u kući nepokretnu osobu, zna o čemu govrim.

Mežutim, u njegovom hodu se i dalje moglo uvidjeti da je bilo tu problema. Nije to bio čvrsti, brzi hod. Ali je bilo neporedivo bolje nego što je bilo..

Nakon više mjeseci - mislim oko 8-9 od prve terapije, imao je blago pogoršanje - pa je ponovio terapiju. Ona se obično ponavlja nakon 6 mjeseci.

Ovaj lijek nije čudotvoran, ali njemu je dosta pomogao. Nije on mogao trčati, a mislim nije ni pokušavao čućati. Cipele teško da bi vezao sam. Nisu prsti bili toliko pokretni.

On je prije terapije imao problem i s hladonoćom. U sobi bude po 35 stepeni, a on se
ali na hladnoću. I to se stabilizovalo nakon terapije.

Moj predlog je da se ide ka ministarstvu, agenciji za lijekove.. da ljudi od struke istraže taj lijek, i ako se sve dobro pokaže da ga stave na listu dozvoljenih lijekova..da se može nabaviti kao i u Rusiji...

Mnoštvo je lijekova na našim tržištima koji imaju jake poslijedice - jedno liječe (ako liječe), a drugo oštećuju. S druge strane, ovaj lijek o kome se vode piše, koliko sam čitao, nema nekih štetnih dejstava.

Pored pomoći kod moždanog udara, ovaj lijek mislim da pomaže i kod epilepsije, i još niz drugih teških oboljenja.

Ovde je bilo i ljekara. Istim predlažem da se malo više posvete ovoj problematici. Da stupe u kontakt sa ruskim kolegama. Da vide njihova iskustva i ako su ona pozetivna, onda da učine sa svoje strane šta mogu,ako treba da nimiraju javnost da se omogući liječenje ljudi s tim lijekom.

Za ovo sve će trebati vremena. ali što se prije krene, prije će se napraviti rezultat.

Do tada ljudima koji imaju slične probleme koje imao moj otac, predlažem da se konsultuju s ljekarom. Da ga upute i na ovaj tekst o ovom lijeku i mnoštvo drugih kojih ima na internetu....

(Branislav, 26.05.2017. 21:32:44) [14468]
Hvala ti veliko Branislave ovde trba sira kampanja a ja cu za pocetak do Moskve a o rezultatima cu pisati ne bi li drugom pomoglo.
(Milica, 27.05.2017. 10:49:10) [14469]
Branislave da li je tvoj otac pio lekove za snizenje pritiska razredjivanje krvi protiv masnoce dok je primao korteksin inekcije.
(Milica, 27.05.2017. 14:35:41) [14470]
Koliko znam, pio je lijekove za pritisak i prije, i u toku i poslije injekcija.

Od vojničkih dana je imao povećan pritisak.
A za lijekove za razređivanje krvi nisam siguran.
(Branislav, 27.05.2017. 16:19:21) [14471]
Hvali ti Branislave n a iscrpnim objasnjenjima pravi si laf a razumes me jer si imao istu muku.Poydrav i svako dobro ti zelim.
(Milica, 27.05.2017. 17:20:07) [14472]
Ajde Milice yelim ti svu srecu pa nam se javi po p ovratku iy Moskve nadam se uspesno i da sevi yahvalimo Branislavu i njegovom bratu jer su se redovno javljali i prenosili svoje iskustvo.Samo me jedno interesuje Branislave koliko godina je imao tvoj otac kad je primio inekcije.
(Duska, 28.05.2017. 15:12:10) [14473]
Duska ako se ne varam Branislav je reko da je star covek e sad koliko recice ti nas dobri Branislav.Pozdrav Nikola iz Kosovske Mitrovice37do43
(Nikola, 28.05.2017. 17:15:01) [14474]

Svi komentari i poruke objavljeni na web portalu su privatno mišljenje autora i komentatora i ne predstavljaju stavove vlasnika web portala, njegove administracije i redakcije eNovosti.info (detaljnije o uslovima korišćenja)

Ostavite Vaš komentr
*Ime:

E-pošta:


*Vaš komentar:
:) :D ;) B-) :P :-o :( x-(

*Sigurnosni broj:

Unesite zbir broja tri i četri:


Napomena: Komentari se ne cenzurišu. Komentari čitalaca ne odražavaju stav redakcije.