BitLab hosting
Početna stranica > Komentari

KOMENTARI

ADVOKAT KRAJIŠNIKA TRAŽI KARADŽIĆA KAO SVEDOKA

21.08.2008. god.
Advokat Alen Deršovic koji pomaže osuđenom Momčilu Krajišniku u žalbenom postupku na Haškom sudu, izjavio je da planira da na svedočenje pozove optuženika Radovana Karadžića. Bivši predsednik Skupštine Republike Srpske Momčilo Krajišnik sam je uložio žalbu na dosuđenu kaznu od 27 godina zatvora u prvostepenom postupku zbog progona i drugih zločina nad nesrbima tokom rata u BiH 1992. Američki advokat je na saslušanju na Sudu rekao da se nakratko susreo s Karadžićem, bivšim liderom bosanskih Srba koji u pritvoru u Hagu očekuje početak......

Milim Vas da li ima neko podatek koliko je muslimana iz Srebneice poginulo u borbama, koliko u napadima na Srpska sela u pokušaju pokolja Srba, a koliko ih je pobijeno nakon zarobljavanja? Mnogo je različitih podataka, pa bih volio da mi neko dokumentovano iznese tačne podatke.
(Petar, 22.08.2008. 09:46:16) [1910]
Bravo Sale, vidim sad da si iskren i da su tvoji komentari objektivni.
Risto Đogo je poginuo 12.9.1994. godine. E sad ako su u njegovim izvještajima mogu naći podaci o muslimanima koji su stradali u Srebreici i koji se vode kao žrtve "genocidne" srpske politike, onda to samo govori jedno. A to je da ili se u žrtve ubrojani svi muslimani stradali a prostoru Srebrenice od početka rata, ili ti govoriš neistinu.
(Petar, 22.08.2008. 17:39:57) [1917]
Svi poruke koje se Srbi prestavljaju kao fašistički narod će biti brisane kao i sve druge poruke koje vređaju bilo koji narod.
(Administrator, 22.08.2008. 19:03:04) [1919]
Sale, meno ovdje nije jasno da li očekujete izvinjenje od Dukića ili od rukovodstva srpskog naroda pa Dukić je logoraš i može da priča šta hoće!? Slažem se da Karadžić,Mladić,Plavšić i Krajšnik nisu zaveli srpski narod,već da je narod sebi iznjedrio rukovodstvo koje odražava stanje svijesti mog naroda! To je živi dokaz koja je snaga demokratije narod uvjek nepogriješivo bira. Zar ti misliš da je tek tako bilo stati na čelo SDS-a Karadžiću i Krajšniku i onako se lavovski boriti u prijeratnoj skupštini??? Karadžić jeste heroj i junačina jer je poput Ive Andrića vizionarski vodio srpski narod na putu iz tuhavli vilajeta do REPUBLIKE SRPSKE.
Biljana Plavšić je naivna starica koja je priznala izmišljene zločine jer je na to nagovorio Krstan Simić,ali kao što ti reče i ona je bila pouzdan šaraf u velikosrpskoj mašineriji jer da ona nije sarađivala s okupatorima 98' pitanje je da li bi smo mi dočekali Dodika u Republici Srpskoj i ja je samo zbog toga poštujem!!
Petre nemoj ni gledati Tokmačinu stranicu izginulo je dosta svijeta s obadvije strane do 95'.
(fra Grga Martić, 22.08.2008. 19:35:16) [1920]
Kao prvo da se i ja obratim ovome "adminstratoru",šta se ti petljaš nismo mi ovdje SRBI mutavi a i neživimo u iluzijama bratstva i jedinstva, nek kažu što im je na srcu prem da ja mislim da si neki provokator!
Poštovani Sale,
gdje ti živiš pa koncentracioni logor je savršenstvo ubijanja u smislu "fabrike smrti" i produkt su prefinjenih evropskih mozgova mi balkanci nismo na tom nivou kod nas predumišljaj traje minutu jer smo na kratkom fitilju! Takođe i kod genocida griješiš ispade da su Markale i Kapija u Tuzli humana ubistva a ne genocid samo zato što su izrežirana od muslimanskih vlasti da se bombarduju Srbi,e to je genocid ubijati svoje ljude koje si uvukao u rat žrtvujući MIR ZA SUVERENU BIH jer vam je vođa bio fundamentalista s dušom u nosu koji je srljao nebi li napravio šta za života!!! Progon i kulturocid kao Bošnjaci nisu radili,bilo bi smiješno da nije žalosno!
Srbi se i jedini bore za istinu o proteklom ratu zato što smo imali Rusiju koja je bila na koljenima a ne kao vi Saudijsku Arabiju da plaća laži CNN-a! Neznam o kakvim ti kamatama pričaš mi nikome nismo dužni ništa,ili barem neznamo da neko nešto potražuje od nas ako ti to znaš reci šta je u pitanju mi će mo vratiti nije problem samo reci, nemislite valjda ponovo ratovati ko Sakašvili koji je izgubio tri rata od svoje REPUBLIKE SRPSKE?
(fra Grga Martić, 22.08.2008. 23:11:06) [1922]
Poštovani Sale,
činjenica je da inkvizitori haškog suda lijepe etikete srbima od kojih se normalnim ljudima ledi krv u venama,međutim oni su umjesto pokajanja probudili u srbima INAT.Meni je kao srbinu neshvatljivo da smo u ratu izgubili 25000 vojnika,civila,žena i dijece a da baš niko nije odgovarao ni za jednu žrtvu.Hag sudi samo Srbima i Hrvatima.Samo slijep čovjek ne vidi da se u Hagu pokušava Njemačka oprati od nacističke prošlosti tako što su demonizovani Srbi ZLOČINCI XXI VIJEKA,ne bi' me čudilo da Jevreje ili Jermene proglase zločincima XXII vijeka! Meni je drago da su SRBI psihički jaki i da nas uopšte ne zanima šta oni misle o nama,misle isto što su mislili i 1915,1941, i 1991. kada su udarili na našu nesrećnu zemlju svaki puta instumentalizujući vas Bošnjake za njihove interese. Samo ovaj puta nije bilo Petra Prvog Karađorđevića ili Tita da vas prevede iz gubitnika u pobjednike sad ste pokusali čorbu koju ste začinili,malo je ljuta pa plačete ko mala dijeca,šta ćeš srbi su sada "izvratili kožu"!
Kažeš Srbija izgubila 20% teritorije,pitaš li se ti da li BiH kakvu Bošnjaci priželjkuju živi na više od 27% prijeratne BiH,zar ne vidiš da je BiH svakim danom sve manje i te reintegracije koje ti vidiš su ustvari samo gomilanje bespotrebne birokratije koja izjeda i ono malo dohodka koji se ostvari tako da BiH samo nastavlja proces odumiranja.Pošto se u BiH sve odvija brzo kao da smo u filmu moja procjena je da se mi već nalazimo u fazi u kojoj se Jugoslavija nalazila između 1980-1990 tako da će mo ja i ti za deset godina umjesto kolega iz klupe biti susjedi preko državne granice Republike Srpske i Federacije BiH.
(fra Grga Martić, 23.08.2008. 09:41:29) [1924]
Sale,
ja neznam zašto ti meni pakuješ šovinizam i nacizam. Ja sam ponosan na to što ti kažeš da je u Prijedoru na ulazu u grad natpis na dva pisma i tako je u čitavoj Republici Srpskoj time se mi približavamo EU. Koji to grad u federaciji ima,patološki mrze sve što je ćirilično i srpsko ja sam tuzlak a taj je grad kao simbol "multietnike" ustvari jedna latinična sredina koja je nacizam i nacionalizam dovela do savršenstva!!? Čija li je to Republika Srpska ako nije moja i tvoja a jeste bez obzira na naciju,onih iz federacije sigurno nije!
Ovo negiranje žrtava na srpskoj strani neću ni komentarisati. I za kraj ko će se to još odvojiti od Srbije da neće Raška oblast? Neće ne boj se nisu oni ludi da srljaju u propast oni su samo vas bošnjake gurnuli u rat pa ste prošli ko bos u trnju dok su oni onakvi nepismeni bili u komandama!
(fra Grga Martić, 23.08.2008. 14:57:10) [1927]
Poštovani Sale,
kažeš entiteti su početak i kraj svih nesporazuma i to je tačno.Srpski narod i rukovodstvo su tokom rata odbili sve planove koji nam nisu nudili Republiku Srpsku i nema te EU u koju će BiH ući bez Republike Srpske. Šta ćeš ti u predsedništvu BiH bošnjaci mogu biti birani za predsednika Republike Srpske i to je plafon niko te ne obespravljuje!Taj se član u Ustavu nikada neće ukinuti jer ste sebi dali autogol kada su tvoja braća u Federaciji BiH ponajviše u Tuzli listom izglasali ono izdajničko pseto Komšića.Budi realan pa reci da li je on izborna volja hrvatskog naroda u BiH!!?NIJE!!! Mi SRBI nemamo potrebu da strahujemo kako će vama u Džamijama reći da glasate, znao je Karadžić da ste vi tome skloni zato smo se i razdvojili i Ustav vam te mogućnosti uopšte ne dopušta!Kažeš da ne negirate žrtve pa ima li iko osuđen za ubijanje SRBA klali su ovi iz ARMIJA BiH babe i djedove od 80 godina i djecu u kolijevkama nije valjda da ni jedna žrtva nije zaslužila da njene ubice budu procesuirane ili su i oni pripadnici VRS !?
PS:(S)plićani mozgu Cocolo čast mi je da misliš da sam Slavuj a ja ti kažem da nisam,ja sam rođeni tuzlak sada državljanin Republike Srpske i to ti je to!!!Slavuj čuješ šta govori kada se sretnemo ima da me častiš ja da sam stvarno Slavuj mislili bi'da sam Kačavenda!!!
(fra Grga Martić, 23.08.2008. 17:38:11) [1936]
Ja ljudi imam pijetla,kokodace kao i svaki drugi ali ovaj cocolo je gorikokodacos,jos da ga je uvaliti medju lisice pa da pokaze koliko je hrabar i dovitljiv.
R.Srpska je neupitna kao sto kaze nas lider i ako vama tako nesto tesko pada vi se preobrazite u vukove pa poderite sve lisice...
Ne mijenja Dodik istoriju vec ta istorija gradi njega koja ce kasnije da bude za nekog izdasna i majka a za druge maceha.Ovakva bosna je na infuziji i nemocna je da promijeni stvari koje su pokrenute rusenjem komunistickog sistema u bivsoj zajednickoj nam drzavi i prijeti da ta bosna postane zaista posna,mala,okrnjena a kao takva nikom nece biti od koristi i draga pa ni vama poturicama.
(srbo, 23.08.2008. 17:58:10) [1937]
Cocolo, upravo sam došao iz grada pa da vidim šta mi komšije misle! Možeš popušiti kurac mom kompijuteru ti si nesposoban da razmišljaš a kaomoli nešto više možeš kopati samo po kontenerima plitkoumniče!!!
MOLIM SVE BOŠNJAKE DA POKUŠAJU OBJASNITI SMRADU KOKOŠIJEG MOZGA I KOVJENIĆEVE INTELIGRNCIJE DA JA NISAM SLAVUJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BOG I RADOVAN
(fra Grga Martić, 24.08.2008. 03:35:14) [1943]
Tuzlak(fra Grga)Kao prvo RS nikad nije bila drzava niti ce biti.Samo pusti snovi u srpskim glavama mogu biti da ce RS biti drzava a tako su slicno govorili i oni iz Krajne (Hrvatska)pa sta je ostalo od toga.Ti kao Tuzlak(ako jesi)morao bi prvo da razmislis sto pises jer taj tvoj Radovan nije iz BiH a ni iz Srbije a ucinio je veliki zlocin u tvom rodnom gradu.Koliko je meni poznato 71 je poginulo a 200 je ranjenih na KAPIJI u centru tvog grada i to nisu bili vojnici vec civili (najmladje je bilo samo 3 god.).Ja nevidim koja je razlika od latinice ili cirilice meni je isto i jedno i drugo jer ih znam mada jedino u Srbiji i Rusiji je to pismo.Nikad nisam ucio Cirilicu a znam je citati i pisati.Jedino na ovom portalu su psovke i nacionalna mrznja mada ima pametniji stvari da se raspravlja.Zalosno je samo sto su Njemci ,Italijani i ostali bolji od nas a Balkan ima dugu Istoriju i Kulturu.Balkance(u prevodu Sumski Ljudi)niko nije smirio niti ce smiriti ako ne budu sami to htjeli.
(3B, 24.08.2008. 09:20:17) [1945]
Možda si u pravu,ali ja umijem da prepoznam laž i dvoličnosta a vi to nazivate suživotom!Gdje si ti odrastao i išao u školu 3V kada nisi učio Ćirilicu a znaš je čitati i pisati pošalji mi taj recept žarko želim naučiti pisati i čitati KINESKI,ARAPSKI I HEBREJSKI bez učenja!? Zločin ne zastarjeva,ako neko želi da se sjeća svako živ zna da se u Tuzli tih dana čekao neki krupan događaj koji su po meni izrežirali scenaristi Markala i Vase Miskina dakle AID da bi se bombardovali SRBI a omladina je tu samo kolateralna šteta.Da ne bude zabune ja sam bio njima na grobu i zapalio svijeću neki od njih su moji poznanici žao mi je tih izgubljenih mladih života!
Ja znam zašto si ti protiv Radovana Karadžića ali mu se nemože poreći genijalnost i vizija Republike Srpske koju mi ne bi' imali da nije doktora Raše. Mi smo nezavisna država i to za par godina naše je da se borimo za to i propagiramo to svuda i na svakom mjestu od zajedničkog života nema više ništa. Bošnjaci kao i Hrvati uništavaju svaku državu u kojoj se nešto pitaju. Imali su sva prava u SFRJ a sanjali su "Islamsku republiku BiH",danas politika sa sećijskih sijela i džamijskih divana pokušava potkopati Dejtonski Ustav ali će rezultat biti raspad kvislinške zombi tvorevine BiH!
(fra Grga Martić, 24.08.2008. 16:11:19) [1952]
fra Grga ja sam isto protiv Islamske republike kao i ti jer to ne moze biti u BiH.BiH ce ostati drzava htijeli mi to ili ne i nikad se nece mijenjati granice.Unutrasnje uredjenje je nesto drugo.Amerika je podjelita na drzave,Njemacka na regije,Skadinavske zemlje na drzave ali su ipak jedno.Ako se sjecas ili si mozda cuo za Hrvatsko proljece iz 1969 god.pa Cazinsku Bunu postavlja se pitanje cemu sve to i zasto su se pojedini narodi bunili.Svaka Jugoslavija je bila vijestacka tvorevina ili na silu stvarana a do 1972 godine nisu postojali pojedini narodi a mislim da znas koji je narod.nesto sto je na slilu ili vijestacko mora se raspasti prije ili kasnije.Fra nikad nisam ucio cerilicu kao ni par strani jezika koje sad znam ali kroz zivot se nauci sve.Taj tvoj Raso je zavio u crno majke Srpske,Muslimanske i Hrvatske i pitam se dokle ce te govoriti o njemu kad se pouzdano zna da su Crnogorci uvijek pravili svadje medju ostalim narodima i samo koliko su puta okretali ledza Srbiji i vijeruj da je tako i danas.
(3B, 24.08.2008. 16:41:35) [1957]
Cocolo RS je dio BiH i kao takva ne smeta nikom sa tom cinjenicom se mora zivjeti htjeli mi to ili ne.Granice BiH se nikad vise nece mijenjati jer su odlucili oni GORE.Meni licno ne smeta RS ali smetaju mi politicari kako u RS tako i u FBiH jer su isti a narod samo ispasta jer dok je njih biti ce jos vise sirotinje u BiH.
(3B, 24.08.2008. 17:03:13) [1961]
Slazem se potpuno !
Posto je ovo predizborno vrijeme i atmosfera je napumpana ,a moji komentari su samo macin hladjena usijanih glava i licna zabava !
(cocolo, 24.08.2008. 17:14:05) [1962]
Cocolo opet gluposti,tebe je udario kopleks od fra.Grge izgleda dati je toliko utjerao da te i danas hvataju grcevi.
Drugo,prije par vijekova ste se sa ponosom poturcavali i izdavali svoju vjeru jer je to bilo tada unosno danas izgleda niste tako ponosni na te gnusne cini pa vas to pogadja.Biti poturica, balija,musliman,bosnjo ili ujko je gotovo isto. Vi ste izmisljena nacija koja kopa po svojoj proslosti i nanosi zla na ovim prostorima.
Za R.Srpsku ne trebate da brinete to je za vas prevelik zalogaj koji vam moze samo statiu grlu,mi smo ti koji ce da je izgrade u pravu demokratsku drzavu sa pravima kako i ti primecujes za sve narode koji ce se ponositi njome.Ovi drugi pederativni sistem ce kaskati za nama vjecno dok se mozda vremenom ne utope u nju Srpsku a i vi kao narodi vracanju svojim pravoslavnim vrijednostima.
Ameri polagano mijenjaju politiku u srazmjerima svojih interesa a vi niste njihov prioritet pa vas ne treba cuditi ako vas ostave na cjedilu,ako se jos uzme da im polagano Rusi preuzimaju primat ne ocekujte nista povoljno po vas.
Mi se borimo jer imamo jasno zacrtan cilj dok vi zujite ko muve bez glave i sami sebe crnite.

(srbo, 24.08.2008. 17:32:20) [1963]
stvarno ne znam sto se moju sunarodnici toliku upinju da ocuvaju BiH. Ja licno smatram da je ona mnogo problema donijela svoj raji, i da je bolje da se razdjelimo. Svako u svoj kotar, pa bujrum.
(Salih, 24.08.2008. 17:35:04) [1964]
Salih i sad je u BiH da je svako u svom toru.Pitanje je dali u 21 vijeku to nam treba?
(3B, 24.08.2008. 18:01:32) [1967]
ti trecebrigadirac bunavis ni sam ne znas sta.Zar je potrebno opet kroz nekoliko god. ovakvo sranje da bi se kasnije dijelili i optuzivali.
Svako sebi da ne bi bilo poslije posledica koje nasmogu kostati jos vise.Stara poslovica je bez dobre ograde nema ni dobrog komsije a ti vidi dali je imati komsiju bolje sada nego kasnije.
(srbo, 24.08.2008. 18:51:49) [1968]
srbo uz dobrog komsiju nije potrebna ograda
(3B, 24.08.2008. 19:17:07) [1971]
Srbo,ja nisam homoseksualac možda Kokolu ne smeta tvoja poruka broj 30. jer je psihijatrijski slučaj koji se pod hitno treba liječiti ali ja nikome ovdje nikome ne "utjerujem",već diskutujemo normalno!
Dakle ima da mi se izvineš pod hitno!!!


3V,u potpunosti se slažem da uz dobrog komšiju nije potrebna ograda ali se ja bojim da će mo mi u budućnosti biti prinuđeni praviti ograde malo veće nego Izrael.Upravo čitam jednu knjigu u kojoj se citiraju Alijine izjave iz 90 tih godina. Čovjek se izražavao poput Bin Ladena i sada stvarno vjerujem da je Aljo bio član Al Kaide,prijetnje terorizmom u ona doba su možda bile smiješne ali sada više nema šale! Ovo da si protiv Islamske republike BiH mene samo nasmijava,ja sam pročitao Kuran i tamo piše nekoliko puteva do istog cilja pa i Ejup Ganić je bio protiv suverene BiH i glumio jugoslovena kada je to vama odgovaralo!Kažeš da smo isti narod i to je smiješno, mi smo dva svijeta. Oko čega se ja ovdje mogu dogovoriti s vama odnosno šta je naš MINIMUM? Ja sam se svojevremeno trudio i pokušao u diskusiji sa Reckujem da budem konstruktivan i nabrojim mu 15 tak stvari koje nas razdvajaju uz napomenu da on napiše 15 tak koje nas spajaju,NIJE ODGOVORIO NIŠTA!!!KO JE OD VAS BOŠNJAKA ODKOVORIO NA MOJU PORUKU BROJ 19 SALE JE SAMO ISKULIRAO,odmah se pojavljuje debilni kokodakolo i ponovo priča u vjetar.
Evo i tebe sad konkretno pitam: Smatraš li ti da će Srbi dopustiti da budu preglasani i da neko* nasilno promjeni Ustav i ukine entitete a da neće istog momenta tražiti odcijepljenje iz vještačke tvorevine BiH!?
neko*-čitaj Bošnjaci i Hrvati po uzoru na skupštinu vampira 15.10.1991.
(fra Grga Martić, 24.08.2008. 20:17:08) [1980]
a sad si postao i Salih
to ti ime pristaje jer kao tursko kopile sad imas i muslimansko ime idiote
(cocolo, 24.08.2008. 20:45:47) [1983]
fra Grga nisam Bosnjak i to sto ti je smijesno da nisam za Islamsku BiH neka ostane tvoje misljenje.Nasao si dobrog pisca da citas od toliko drugih jer njegovo sto je napisao necu ni da citam jer mi nije zanimljivo.U par navrata sam napisao da Srbi imaju Crnogorce a Bosnjaci Sandzaklije moze ti biti jasno moje misljenje o Ejupu Ganicu i njemu slicnim(Haris,Tihic itd.)Iskreno ne volim Milorada ali ga cijenim sto je za svoj narod i bori se za njega ali vrijeme ce pokazati sta ce napraviti.Mislim da sam vec odgovorio na to pitanje ako si citao pazljivo sto sam napisao pod brojem 25 mozda ti je jasno da nisam za preglasavanje nikog.Mijenjati Ustav je moguce jedino da ne bude na stetu bilo kojeg naroda u BiH i dogovorom.Odvajanja ili mijenjanja granica u BiH nece vise biti ma koliko to Mi htjeli jer dok drugi ukidaju granice mi ih pravimo.Amerika je podijeljena na drzave i svaka drzava ima svoj zakon ali ima i savezni zakon i ustav pa moze tako u Bih.
(3B, 25.08.2008. 07:33:36) [1993]
Tebi smijesno sto je covjek proveo toliko u logoru,ako je to tacno u sta sumnjam.
Vasi podaci nisu ni vama pouzdani.Trebao je bar koliko je rat trajao jel a kasnije opet lazne optuzbe pa ako ikako prodju,jel to treba ostapleru kicoski.
Dali bi po tome tvoja i vasa pravda donekle bila zadovoljena.
Ma vas nije zaliti,vi sami sebi grobove kopate svojim izlivima gluposti.Da ne pricam koliko ste upravo vi svije pobili da bi kasnije optuzili srbe zarad vizionarskih glupih ideja vaser ratnohuskasa alje kome se moze prepisati sve ovo sto nam se dogadjalo a idanas dogadja.
Posledice su ocigledne i dugotrajne,nazalost perspektive sa vama nema na vidiku i sta nam drugo predstoji.
Sto dalje od vas pa se davite u tim napadima bolesnih umova koja su vas obvladala.Sto dalje od vas to bolje...


(srbo, 25.08.2008. 13:38:33) [1995]
ZV,
žalosno je to da nisi Bošnjak a zastupaš takve stavove.Kažeš da si protiv novih granica,predpostaviću da si pripadnik neke male nacionalne manjine(Česi,Slovaci,Ukrainci,Slovenci ili Jevreji) da li ti vidiš ili čuješ da su od "miline" gotovo nestali iz Federacije BiH a brzinom svjetlosti se primiču ovim nabrojanim manjinama! Bošnjaci su im izglasali Komšića u Predsedništvo i to je njima normalno kako vidiš!? Nisam ni ja za podijele ali Bošnjaci čim su došli u Ustav Republike Srpske njima smeta sve pa zašto bi ja trpio nametnutu BiH,namam razloga ovo nije moja zemlja! Fundamentalisti koji bi trebali ležati u Gvantanamu ovdje su na vlasti zloupotrebljavajući čitav bošnjački narod koji je u suštini dobar i samo zato mi je žao običnih ljudi.Spominjao si Ameriku i Skandinaviju kao modele država, u Americi bi' bez jaja hodali u nekim robiašnicama kada bi' pokušali razvaljivati Ustav kao što su to radili muslimani i hrvati na onom balu vampira 15.10.1991. a što se tiče Skandinavije oni su krvavo ratovali međusobno a ne kao mi Srbi koji se neprestano branimo od maloumnika( Bugari,Mađari,Hrvati,Bošnjaci,Albanci pa možda to budu i Crnogorci) koji ratuju za Njemačku i njene interese!
Recku,
šta to palim u vezi Tuzle moji su komentari uvjek tačni. Ja nevolim ni srpska sranja a bošnjačko-hrvatska pogotovo.Vama je normalno što je srbin bio i jedan dan u bilo kojem LOGORU koji su držali Juka,Caco,Ćelo,Talijan i njima slični ili Šerija u Tuzli koja je imala 20 tak privatnih lokacija za pritvaranje i mučenje srba koji su ostali u gradu!A ovo što si rekao za Aliju sada mi je mrsko da ti to tražim ali toliko su monstruozne da sam čak mislio da ih napišem ovdje kao da se to oglasio Bin Laden u vezi sa utavnim reformama u BiH,napisaču ih i koje su novine to objavile sa datumima! Alternativa ovoj agoniji je raspad BiH a ovo što si napisao:
"Imam osjećaj da namjerno provocirate i pravite belaj jer mislite da će vam "tamo daleko" biti bolje.Radite sve u korist svoje štete."
je potpuno isto kao Tuđmanovo kako Srbi i Jevreji imaju nagon za samouništenjem!

(fra Grga Martić, 26.08.2008. 05:53:10) [2007]



Svi komentari i poruke objavljeni na web portalu su privatno mišljenje autora i komentatora i ne predstavljaju stavove vlasnika web portala, njegove administracije i redakcije mojeNovosti.com
Detaljnije o uslovima korišćenja
Preporučujemo da se registrujete za unos komentara >>

Ostavite Vaš komentr

:) :D ;) B-) :P :-o :( x-(


Svi komentari