BitLab хостинг
Почетна страница > Коментари

КОМЕНТАРИ

год.
...

Cula sam da je donet neki zakon Marijin zakon.Ja sam majka a moj sin ima 29 god.On je pre 7 godina osudjen za pokusaj silovanja.aon nije devojku ni silovao ni tukao,ona je dobila dosta novca za odstetu a ja sam morala da prodam stan da platim advokata i odstetu,sada smo podstanari.
Moj sin je posle zatvora nasao devojku i ozenio se,sada ima cerku i sina a ja lepe unuke.Kakav je to zakon donet?Moj sin radi u susednom mestu,da li ce moci da putuje,da li ce svi morati da znaju da je bio osudjen,da li ce izgubiti posao,da li ce ga svi izbegavati i pljuvati?Sta ce biti sa mojim unucima,da li ce ih deca u skoli izbegavati.
Zasto se stalno zaboga vodi propaganda i izjednacavaju svi.Moj sin nije ni pedofil ni monstrum ni bolesnik ni predator,zasto stalno tako nazivaju,sve koji su ikada bili osudjeni za bilo sta.On zivi posteno.On je izdrzao kaznu davno,sta sad?Kad ga je policija privela ceo dan su ga tukli i mucili,i danas ima posledice.
(mirka, 22.05.2012. 11:11:59) [12548]

Na internetu sam pronasla jedan tekst i mislim da vredi procitati


ZLOUPOTREBA LJUDSKIH NESRECA,ZAKONA,MEDIJA...

Vlada Srbije je predlozila "Marijin zakon"koji bi trebalo strozije da kontrolise pedofile i seksualne prestupnike,cak i kad je u pitanju nesto sto nije "strasno",seksualno uznemiravanje(bivse zene,devojke,bez nasilja),veza ili sex sa manje_-vise retardiranom devojkom-zenom,,pokusaj silovanja, itd,posrednike u prostituciji(iako nisu u pitanju maloletnica,vec zene koje dobrovoljno to rade)koji su u proteklih 20 god. pocinili bilo sta,a kontrola bi bila u narednih 20 god.nDa li ce se ijedna zena naci pod "kontrolom"?Svi cemo se sloziti da je potrebno strozije kaznjavati pogotovo pedofile.Ali ovde su moguce razne zloupotrebe i nepravde.Marijin zakon zakon ima smisla ako se primenjuje na pedofile nasilnike.Stavljanje u isti kos pedofila-ubicu i sve druge koji su nakad ucinili laksi prestup(vac navedeno sex.uznemiravanje,pokusaj sil. i sl.)je besmisleno i krajnje zlonamerno.Zamislite dva lopova,jedan je nekad davno samo jednom ukrao cokoladu,a drugi visestruki
povratnik pljacka banke,stanove i ubija ljude.Mogu li se oni staviti u istu grupu???
Svi naravno saosecamo sa ocem male Marije i svaki otac bi zeleo osvetu ili mnogo stroziji zakon za sve koji su ikada u proslosti ucinili nesto,makar to bila i sitnica.Ali ipak je jasno da neko ko zeli osvetu ili prevenciju ili kako god rekli ne moze biti objektivan a zakon ne moze biti pravedan.
-Svi nekadasnji osudjenici moraju da se javljaju svakih 15 dana policiji,birou za zaposljavanje,lekaru,centru za socijalni rad i td.
-Ne mogu putovati po zemlji i inostranstvu ni menjati mesto boravka
-Poslodavcimoraju imati dosijee i presude
-Ako se ne jave na vreme,idu u zatvor 30-60 dana
-Svake 4 godine sud ponovo zaseda i ponovo presudjuje tj."dosudjuje neke nove kazne(Da li je to u suprotnosti sa osnovnim ljudskim pravima das se ne moze ponovo suditi tj."dosudjivati"kazna i posle 10-20god???
-Lokalne samouprave sprovode neke "svoje" mere.U mnogim sredinama nepotrebno ce se siriti strah i panika.Kako ce na hiljade dece bivsih osudjenika ziveti?Bice obelezeni..
-Ko ce uopste iznajmiti stan nekome,koliko ce biti beskucnika i buducih kriminalaca,?
Ako je ograniceno kretanje i ako poslodavci odlucuju da li ce bivseg prestupnika zaposliti ili mu dati otkaz,jasno je da niko nece moci biti zaposlen.Normalno je da prestupnici ne mogu raditi u skolama,vrticima i sl. ali je jednostavnije da te ustanove prilikom zaposljavanju traze potvrdu iz policije da neko nije osudjivam?
Kako ce se neko leciti ako svi znaju da je nekad osudjen?Jasno je da ce neki lekari odbijati pomoc.
Na jednoj strani imacemo na stotine rasturenih porodica na drugoj kakava je korist od zakona?Povremeno javljanje,zabrana putovanja i sl. ne znaci da neko nece pociniti nesto.Ocigledno da je svrha donosenja zakona nesto sasvim drugo a ne zastita gradjana.
Stalno slusamo kako mnogi koji su nekad nesto pocinili verovatno ce ponovo pociniti.
To su neistine i manipulacije.Tacno da uglavnom pedofili ponovo pocine,jer to jeste bolest.(zasto se ne lece)ali sto se tice ostalih,zavisi...
Ako neki bivsi osudjenik nekoliko meseci ili godina nakon izlaska nije nista ucinio,sanse da ce uciniti su mnogo manje nego u odnosu na nekog ko nije osudjivan,iz jednostavnog razloga sto, ko je prosao uzas zatvora tesko da ce ponoviti delikt.
-Svi osudjenici-nasilnici(ubice ili sek.delik.)prolaze vestacenje tokom sudjenja.Zasto se dodatno ne vestace u toku kazne i ne lece u zatvoru?Svakog dana imamo brutalane pljacke,ubistva,nekada se ubijaju cele porodice...Treba li njih kontrolisati???Nedavno su naucnici ,sninajuci mozak,dosli do zakljucka da je mozak nekih najgorih ubica,psihopata i sl. dragaciji od mozgova "normalnih".Oni imaju manje sive mase u delu koji je vazan za razumevanje,osecaj krivice,empatiju.Lecenje je tesko ali moguce(vest je prenela POLITIKA 9.5.2012)
_Mnogi posle kazne ponovo pocine nesto jer nemaju kucu,posao a u zatvoru i pored ociglednih mogucnosti ne postoje kursevi,zanati i sl.Takvi metodi su dali dobre rezultate u svetu,medjutim kod nas toga nema,a tesko je objasniti zasto.
-U mnogim drzavama postoji sexualno obrazovanje u skolama,''ucenje'' sex. kulturi kroz medije.Kod nas nista od toga...
''Marijin zakon'' je prepisan iz engleskog,americkog zakona.
-Da li je sve sto prihvatamo i ''prepisujemo''dobro?
-Amerika je "najdemokratskija" zemlja na svetu,ali se tamo najvise krse ljudska prava
-Amerika a i Engleska i jos neke drzave su najveci borci protiv terorizma(najvece svetske teroriste sami su''proizveli'')
-Bori se za mir u svetu i protiv krsenja ljuskih prava tako sto bombarduje koga zeli
-Propagira zdrav zivot,a najveci je proizvodjac nezdrave hrane(GMO i dr)
-Siri paniku svetskih razmera,VI stepen uzbune zbog svinjskog gripa i jos mnogo toga...
-Najveci borac protiv pedofilije,sex.prestupnika,kriminalaca i ubica ima najvise istih
Da li Amerika (ne)namerno podstice gore navedeno,da li je zakon dobar?
-Na desetine hiljade dece je "oteto" od roditelja cesto bez jakog razloga,da nije bilo ni sex. ni fizickog zlostavljanja.Setimo se nase porodice u Americi kojoj su oteta deca bez razloga(bilo je toga vise slucajeva).Da nasa vlada nije intervenisala ne bi nikad videli decu,a roditelji bi dobili mnogo godina zatvora.U okolini Zrenjanina su jednoj porodici uzeta deca a niko ne zna tacno da kaze zasto,mozda zato sto su siromasni.Da li ce na hiljade dece biti uzeto zbog toga?Kako je moguce da neko uzme decu?Kroz kakav pakao prolaze deca,narocito ako jako vole svoje roditelje?Da li ce ta deca kad odrastou postati kriminalci,ubice,manijaci,prodavci dece?
-Muskarci se u mnogim drzavama kaznjavaju ako verbalno zlostavljaju ,tj. ako se svadjaju,vicu ili uvrede zenu.Za zene taj zakon ne vazi.Svi psiholozi govore da je dobro da se supruznici ponekad posvadjaju,pa i upotrebe i ''teske''reci,psovke.Naravno sve do neke granice.To je dobar metod da se izbaci bes,negativna energija.Sta sa onima koji tu energiju ne smeju da izbacuju(nego je akumuliraju)jer ce biti kaznjeni?Kakvi ce oni postati?
Zamislimo da prepisan zakon primenimo na coveka koji je neosudjivan,porodican,normalan.
-Ako poslodavci znaju da je osudjivan izgubice posao,ako nema posao niko ga nece zaposliti,a zabranjeno mu je da putuje i menja mesto boravka
-Ako ima zenu verovatno ce ga ostaviti,ako nema tesko da ce ijedna zeleti da bude sa nekim ko je obelezen
-Izgubice vecinu prijatelja
-Ako nema stan nece mu niko izdati
-Roditelji nece dopustiti svojoj deci da se druze i igraju sa decom osudjenika
''Obelezen'',bez posla,bez prijatelja,zene,mogucnosti kretanja,skoro svakodnevnog javljanja raznim ustanovama sta ce se dogoditi sa tim covekom?Ima li imalo sanse da ne postane lopov,razbojnik,ubica ,manijak???
-

-U Engleskoj je nekoliko nevinih ljudi ubijeno zbog (zlo)upotrebe (polu)javnih podataka iz registra bivsih osudjenika za bilo koji sex.delikt(ne samo pedofilija).Neko je dosao na ideju da ubije bivseg osudjenika ili mozda vise njih,medjutim stradalo je nekoliko ljudi koji uopste nisu osudjivani nizasta,imali su isto ime ili slicnu adresu.Neki domaci mediji su ovo objavili.Za Ameriku nemam podatke(verovatno je stradalo mnogo vise)
-Postoji li kod nas uopste kontrola podataka?
STA JE VECE ZLO?
Alkoholizam- Pod dejstvom alkohola pocine se najteza krivicna dela ubistva,prebijanje,razbojnistva,silovanje.Mnogo je mladih pocinitelja,a alkohol je u nasoj drzavi lako dostupan i jeftin
Narko-dileri prodaju cak i deci 12-15 god drogu.Zbog jedne doze narkomani su spremni da ubiju i rodjenu majku,ili da se prostituise(devojcice cak ispod 14g),apod dejstvom pljackaju,ubijaju,siluju.
Visestruki razbojnici ubice Nedavno je u NS-u razbojnik pucao zeni u stomak,u BG-u svakih nekoliko dana pucaju u svakog ko im se nadje na putu,cak i da je slucajni prolaznik.Nakon svakog izlaska iz zatvora postaju suroviji.Ponekad upadaju u stanove i likvidiraju cele porodice.
Vozaci ubice,ponekad ubiju i vise osoba,dobiju svega godinu-dve i skoro uvek uslovni otpust(kao nagradu?) i naravno nastavljaju po starom
Huligani prebijaju novinare(ili ubijaju),javne licnosti i uglavnom dobiju uslovne kazne ili nekoliko meseci zatvora
Za sve navedene visestrike prestupnike karakteristicno je da sudjenja traju i po 7,8,10 godina ,da imaju 10-ine prijava.Za razbojnista sa smrtnim ishodom dobija se ponekad 10-tak godina ili manje pa cak i uslovni otpust.Zakon strogo zabranjuje da se za bilo koji sex.delikt cak i ''najlaksi''dobije ijedan dan skracenja,tj. uslovnog otpusta.Mozda je to dobro,ali zar je moguce da se za ubistvo relativno lako dobije uslov?Da li bi trebalo visestruke razbojnike-ubice,narko-dilere kontrolisati,staviti u registar,ograniciti kretanje,putovanje i sl.???
MEDIJSKI LINC
21.04.2012 subota 15h tvprva.
Maja Volk izjavljuje kako bi kastrirala(fizicki) sve prestupnike osudjene za bilo sta u proteklih 20 god..Tome se pridruzuje Marija Kilibarda i ostale,a Irina Radovic bi "istetovirala na celu",sve to naravno uz aplauze iz publike.Takve kazne ne postoje nigde u svetu,hemijska kastracija-da(uz dobrovoljni pristanak),fizicka-ne.
31.05.2011ili 02.06.2011 tv prva.''Trgovina ljudima''
Maja Volk izjavljuje da bi kastrirala sve muskarce koji koriste usluge prostitutki(nije rec o maloletnim).
-Sta bi se dogodilo da neki muskarac kaze da bi kastrirao zene koje koriste usluge muskih (zigolo)prostitutki?Sigurno bi izgubio posao.
Borci protiv prostitucije(ne govorim o maloletnickoj)bore se tako sto bi za sve sto prostitutke rade,stozije KAZNILI-MUSKARCE!
U jos jednoj emisiji,ne znam kada je emitovana,Maja Volk na samom pocetku emisije,pohvalila je i podrzala vezu zene od 43god. i decaka od 13god.Ta zena je bila osudjena zbog toga(svuda u svetu se kaznjavaju i pedofili i pedofilicarke,kod nas ce se mozda dobiti nagrada),ali to naravno nekima ne smeta sto se podrzava krsenje zakona, ostale voditeljke,normalno,to podrzavaju,kao i publika uzaplauz i ovacije.
-Sta bi se dogodilo da je neki muskarac podrzao vezu izmedju coveka od 40 i devojcice od 13god.?Optuzili bi ga za sirenje pedofilije i nikad vise ne bi bio voditelj na tv-u.
Skoro svakog dana novinari i javne licnosti se utrkuju ko ce strozije kaznjavati.
Hiljadama godina seks je tabu-tema.Zabrane postoje u civilizovanom svetu,za razliku od (polu)divljih naroda(zasto kod njih nema nikakvih sex. prestupa,kako to da su oni svi normalni?).To je naravno posebna tema.Iako naizgled postoje velike sex.slobode otvoreno i iskreno razgovarati o tome nije cesto moguce ni izmedju partnera a kamoli u porodici,skoli,drustvu.Setimo se dogadjaja opisanog u bibliji,kamenovanja zene,kada je Isus rekao ''Ko je bez greha neka prvi baci kamen".Iznecu neke primere(pitanja),lakse prestupe...
-Da li ste ikada pozeleli da Vas niko ili Vi nekoga sex.uznemiravate?
-Da li ste kao maloletni pozeleli sex sa starijom osobom,a kao stariji da li Vam se dopada ponekad maloletna osoba?
-Da li vam se nekad dopala neka osoba da ste pozeleli da je uznemiravate tj.da pokusate silovanje(ne mislim bukvalno)?
-Da li ste ikada mastali i pozeleli neke ''perverzije''?
Ko nikad nista od ovog nije ucinio ili pozeleo ima prava da beca kamenje, i da trazi za sve ovo i kastraciju,duge robije...
Za vecinu ovih primera moze se dobiti i vise godina robije.Ne kazem da lakse prestupe ne treba kaznjavati.Naravno da treba.

TABOO-TEME
Postoje neke taboo-teme o kojima se nikada ili gotovo nikada ne govori,pocinioci su zene koje se retko ili nikada ne kaznjavaju.
CEDOMORSTVO Za proteklih nekoliko godina ubijeno je vise desetina ili mozda i stotina dece od svojih majki.Poznat je slucaj zene koja je vise dece zakopala u dvoristu,ili zene koja je leseve cuvala na tavanu.Nedavno je u okolini Pozarevca cedomorka ubila dvoje dece i dobila 8 meseci-uslovno.
Zasto se o tome ne govori?
-Koje kazne dobijaju?Sve one ponovo zatrudne i ubijaju.
-Da li ce postojati registar za cedomorke?
-Sta ako bi neko rekao da njih treba kastrirati?
Mnogi ce reci da su one smanjeno uracunljive ili poremecene.To je tacno.Mnogi sksualni prestupnici su isto poremeceni pa to nije razlog da ne dobiju visoke kazne.
PEDOFILICARKE Nedavno je zena(ne znam ime) iz centra za pomoc zenema i deci,zrtvama seksualnog nasilja,iznela podatke da od 5 zlostavljane dece u 4 slucaja je zlostavljac muskarac a u 1-om zena..Koliko majki,sestara
seksualno uziva sa decom,sinovima,bracom??? .Takvi muskarci imaju strasne poremecaje i mnogi postaju zlostavljaci.
-Proteklih godina je bilo na stotine emisija o muskarcima-prestupnicima a NIJEDNA o pedofilicarkama.Zasto?
-Zasto ne postoji registar pedofilicarki?
-Da li se uopste vode krivicni postupci protiv njih?
-Da li ijedna osudjena i na koliko ako jeste?
-Sta ako bi neko rekao da njih treba kastrirati?
-Da li bi i one dobile podrsku i aplauz u tv-emisijama?
SUPRUGE KOJE PODMECU TUDJU DECU MUZEVIMA Proteklih godina se sve vise rade DNK analize ocinstva.Rezultati su porazavajuci.Pre nekoliko godina,statistika kaze da je svaka 20 zena obmanula svoga muza i podmetnula mu tudje dete.Procenat sa godinama raste,jer se sve vise rade analize.DNK centar je skoro objavio podatak,moze se naci na internetu,da je otprilike svako 10-o dete podmetnuto...Zamislite oca koji odgaja ceo zivot dete,ponosan na njega,kada sazna kako je obmanut.Ima li sta gore?Naravno,neke zene drugacije gledaju na to...U Ceskoj je predlozen zakon,ne znam da li je donet,da se zena koja uradi tako nesto uradi kazni zatvorom.
-Da li bi kod nas te zene dobile aplauz?Zamislite da se to desi Vama?Ili ako ste bakica da odgajate unuce koje nije Vase?Naravno dete nikako ne moze biti krivo...
SADO-MAZOHISTICKI ODNOS Cesto mozemo videti-cuti u medijima,''Silovao zenu 20 godina'' ''Prebijao i sex.zlostavljao suprugu 15 god.'' itd.
-Normalnu zenu muz moze SAMO JEDNOM da udari ili zlostavlja,vise-ne,jer nece zeleti da zivi sa njim.
-Zasto se zene dobrovoljno vracaju nasilnicima iako imaju gde da zive a deca su odrasla i zbrinuta???
-Zasto nakom raskida sa nasilnikom ponovo ulaze u vezu(brak) sa muskarcem za koga znaju da je nasilnik???
-Zasto se ne lece i on i ona???
ZENE KOJE LAZNO OPTUZUJU(ZBOG NOVCA ILI OSVETE)-Zlostavljana zena ima pravo na odstetu.Neke ce to zloupotrebiti.
-Momak je imao sex sa devojkom(postoje DNK tragovi),nakon sexa doslo je do svadje,one ga je udarila-ogrebala on je uzvratio.Postoje lakse povrede.Momak je optuzen za silovanje.Dobio bi vise godina zatvora da na sudu devojka nije rekla istinu.
-Devojke ponekad optuze bivseg decka zbog osvete,tuzilastvo ponekad odbaci optuzbe kao neosnovane.Ali koliko je muskaraca osudjeno za pokusaj silovanja?
-Majka 21-godisnje devojke optuzila je coveka za zlostavljanje cerke.Ona je bila u vezi sa njim oko godinu dana,odlazila kod njega kuci,nije bilo prisile.Medjutim,ona je,ne mnogo, ali u izvesnoj meri zaostala u razvoju.Majka je dobila odstetu a covek vise godina zatvora.
-Da li je ''zaostalim'' osobama zabranjena ljubavna veza?
-Da li je ijedna zena kaznjena zbog veze za ''pomalo'' zaostalim muskarcem?
-Greske prilikom sudjenja su naravno moguce.Nikad necemo znati tacan procenat.U Americi pre 20-tak godina nije postojala DNK analiza.Za neka silovanja postoji dozivotna robija ili 30-40 g.Poslednjih godina mnogi osudjanici traze dnk analizu(dokazni materijal se cuva).Ne mali broj ljudi su nevino osudjeni.To je objavljeno i u nasim medijima.Napr. posle 25 god.zatvora pusten na slobodu,jer nije kriv.Otisao sa 25 zdrav,izasao sa 50 oronuo,propao.
-Kakvu torturu dozivljavaju optuzeni za neki sex.delikt zatvoru a pogotovu pritvoru?Za neke se utvrdi da nisu krivi,ali posle vise meseci ili godina torture u pritvoru,uglavnompolude ili mentalno obole iako su lazno optuzeni.Ko dopusta i podstice torturu?
-Zamislite sa se to desi Vama,bratu sinu?
NASILNI POLJUBAC=SILOVANJE Pre 2-3 godine u jednoj emisiji koja se bavila zakonom o sex. uznemiravanju,poznati advokat Toma Fila izneo je jedan podatak...U jedoj drzavi na zapadu momak je ispracao devojku na putovanje,na rastanku,na stanoci je poljubio u usta i gurnuo jezik.Devojka valjda tada nije zelela da se ljubi ili je zelele neku osvetu,pa ga je tuzila ni manje ni vise nego za silovanje.Po zakonu,svaka penetracija je silovanje tako da se ljubljenje(na silu???) u usta sa jezikom,smatra silovanjem.
-Kako dokazati da je nasilno ljubljenje?
-Da li je dovoljna samo rec zene?Svaka zena moze veoma lako"strpati" strpati muskarca u zatvor.
-Zasto se zene ne kaznjavaju ako "na silu"poljube muskarca?Do koje granice ide (ne)ravnopravnost zena i muskaraca?
Zamislite da se ovako nesto desi Vama,sinu,bratu...
ZLOSTAVLJACICE-Zene ponekad tuku muzeve i cak ih izbace iz stana koji je muzevljev,prijave muza za zlostavljane i sud zabrani muskarcu da udje u svoj stan.
Neke organizacije i pojedinci zahtevaju donosenje zakona koji bi osudio muskarca ekspresno brzo na zatvor,samo na osnovu izjave zene da je bila fizicki ili psihicki zlostavljana,bez ikakvih dokaza ili povreda.Jos ako zena samo kaze,da je muz ''dirao'' dete,bez dokaza,on ide mnogo godina u zatvor,stan pripadne zeni a on ce biti obelezen ceo zivot.
''DOBROVOLJNA'' MALOLETNICKA PROSTITUCIJA-Zivimo u vremenu kada ''deca'' sve ranije stupaju u sex. odnose.Ta granica je cesto ispod 14,13 cak i 12 god.Neke ''devojcice''menjaju cesto partnere i ubrzo postaju sponzoruse i prostitutke,bez makroa i ikakve prisile.Muskarci naravno trebaju izbegavati takve ali one cesto izgledaju starije.
-Sta ako punoletan momak ima odnos sa takvom(bez prisile) a sud smatra da je pedofilija jer ona ima ispod 14 god.?
-Da li ce po novom zakonu dobiti od 10-40 godina i biti do kraja zivota zigosan?Mozda je to odgovarajuca kazna...ali...
-Da li i punoletna devojka(zena) treba da dobije 10-40 g.zatvora i zigosanje do kraja zivota ako ima seks.odnos ili cak samo neke "bludne'' radnje sa deckom ispod 14g?
-Da li ce ijedna lezbejka biti kaznjena ako koristi ''usluge'' maloletne prostitutke?
PODVODACICE-Nije mali broj slucajeva da zene posreduju i prodaju maloletne devojcice za prostituisanje.Postoje i monstruozne radnje kao na primer podvodjenje svog deteta pedofilu.
-Da li se protiv takvih vodi postupak,i na koliko se osudjuju?
-Zasto se o tome ne govori?
-Da li ce one biti u registru?
LEZBEJSKO ZLOSTAVLJANJE-Postoji naravno i lezbejska pedofilija i zlostavljanje.
Pre godinu-dve jedan slucaj je sokirao javnost,Srednjoskolke na brutalan nacin,vredjale,prebile i predmetom silovale drugaricu.Dobile su ukor u skoli.Da su to uradili muskarci dobili bi(zasluzeno)maloletnicki zatvor.Javnost naravno zahteva strozije kaznjavanje,medjutim za sve sto urade zene,povecace se kazne muskarcima,ZENE SE NE KAZNJAVAJU!!!Zamislite da se to desi Vasoj sestri,cerki?
-Kojom kaznom bi kaznili muskarce a kojom devojke?
-Treba li kazna da bude ista?
Muskarci za zavodjenje maloletnice dobijaju kaznu.Medjutim i lezbejke zavode maloletnice.
-Da li se vodi neki postupak?Da li je ikada bilo presude?
-Ko sme da ''krsi'' lezbejska prava i prica o tome?
ZLOUPOTREBA NOVINARA I MEDIJA
-Nedavno je na jednoj televiziji prikazana emisija o potrebi donosenja strozijeg zakona o seksualnom uznemiravanju na poslu,i pritom je prikazan grob devojcice Marije,igracke,tuzni poditelji.Kakve veze ima uznemiravanje na poslu sa strasnom tragedijom.Naravno da treba doneti zakon o sex. uznemiravanju ali ne zloupotrebom.
-Treba likaznjavati novinare zbog toga?
-Sutra ce zloupotrebiti tragediju da bi doneli zakon koji zabranjuja muskarcu da se ''svadja'' sa zenom.
-Na zalost,ponekad se dogadja da majka ili otac prebija ili cak ubije deta od nekoliko meseci ili godina.Takve treba strogo kazniti,ali takve slike i snimci se zloupotrebljavaju da bi se doneo zakon koji ce omoguciti da se deca,oduzmu zbog beznacajnosti kao sto je ''vredjanje'' deteta,los odgoj a planira se zakon koji ce omoguciti da dete tuzi roditelje zbog bilo cega.
Svakog dana se manipulise podacima o zlostavljanim zenama,da je svaka ll ili lll zena silovana,fizicki i verbalno zlostavljana u braku?Ima li gorih ljudi od Srba?
-Podaci se naravno relativizuju,ne moze se u isti kos sve staviti.Ako bi anketirali zene kakav im je sex. zivot u braku,sigurno da vise od 50% zena nije bas zadovoljno potentnoscu muzeva,a manipulise se da vecina muzeva ''siluje''supruge.
Pod sexualnim uznemiravanjem moze se smatarati sve i svasta.Ako muskarac "cudno" ili "bezobrazno" posmatra zenu,ako joj "dosadjuje",ako joj pridje..-
.Da li ce zakon kaznjavati zene koje "cudno" gledaju muskarce,ili one koje setaju ''razgolicene'' i ''polugole''?
-Da li ce kaznjavati homoseksualne osobe kopje ponekad prilaze hetero osobama???
Ocigledno da ce zakon kaznjavati samo muskarce koji "uznemiravaju zene...
-Donet jezakon o nekim pravima homoseksualaca i to u''paketu'' sa zakonom o zastiti dece ulice.Kakve sad to ima veze???Neka homoseksualci dobiju prava ali zasto (zlo)upotrebljavati decu???
-Cesto mozemo videti prebijene ili ubijene zene od svojih muzeva(partnera).Naravno treba ih strogo kazniti.Medjutim tragedije tih zena se zloupotrebljavaju da bi se doneo zakon koji ce kazniti muskarca koji "verbalno zlostavlja"zenu.To moze znaciti da ne sme nista da joj kaze ni uvredi.
-Da li ce ijedna zene biti kaznjena ako se posvadja i uvredi muza???
--Svakog dana u novinama mozemo videti uzasne naslove
-''Otac silovao cerku od 5-6 godina u periodu od 2god''.
Uzas!!!Sta covek da pomisli?Medjutim,supruga(u razvodu)je optuzila muza, da je nekoliko puta za dve godine '''dirao'' cerku(nije bili ni silovanja ni bilo kakvih povreda) koju vidja ponekad jer ne zive zajedno.Posle nekoliko meseci utvrdjeno je da nije kriv.
-''Zaklao komsiju''-Pored naslova nacrtan veliki noz,kakav koriste "komandosi".Medjutim nije u pitanju klanje vec je u svadji britvom povredio komsiju u stomak i nije opasno po zivot.
Suvise je laznih vesti.Ako bilo ko iz sveta cita novine,gleda tv i sl.zakljucice da su Srbi najgori pedofili,ubice,koljaci,monstrumi na svetu.Ako mi lazno sebe predstavljamo,zar je onda nekom cudno ako se svuda u svetu snimaju filmove,da su Srbi najgori
Naravno da nismo ali smo sami dali doprinos toma.
- Postoji li uopste odgovornost novinara?
Svakog dana mozemo videti reklame gde zene ponizavaju,vredjaju ponekad udare muskarca.Nekima je to smesno...Mozda jeste smesno!
-Kakva bi bila reakcija javnosti ako bi muskarac vredjao ili udario zenu???
Naravno da je svako nasilje neprimereno,ali se to cini selektivno.
VISINA KAZNE
Muskarci jesu vise puta cesci pocinioci nasilja ali se zene uglavnom uopste ne kaznjavaju.Kada se govori o visini kazne sigurno da su misljenja razlicita.Svako bi trebao da se stavi u polozaj zrtve i pocinioca,kao i rodjaka zrtve i pocinioca.Izuzecu teske slucajeve gde ce se svi sloziti da je potrebna smrtne kazna ili 100 god. robije.
-Zamislite da ste pocinilac ili zrtva u sledecim deliktima-sexsualno uznemiravanje,pokusaj silovanja ili bludnih radnju(bez nasilja i povreda),i sl.
-Zamislite da pocinilac ili zrtva Vas otac-majka,brat-sestra,cerka-sin.
-Koju kaznu zasluzuje pocinilac?
Zamislite da ste maloletni i da ste zeleli i imali sex sa odraslom punoletnom osobom,naravno bez prisile.
-Kojom kaznom biste kaznili pocinioca?
Ako smatrate da istu kaznu zasluzuju i muskarvi i zene:
-Da li biste kastrirali ili osudili na 10-40 god.zatvora, Vaseg oca-majku,brata-sestru,cerku-sina ako bi imali sex(ili bludne radnje) sa maloletnom(u nekim slucajevima je tesko biti siguran u maloletnost) osobom(bez prisile)?
Za sve primere,naravno sledi do kraja zivota,redovno javljanje,ograniceno kretanje,registar i jos mnogo toga...
-Na koju kaznu biste osudili
-Cedomorke
-Pedofilicarke
-Prodavacice devojaka i dr.
Da li na kastraciju.10-40 god.zatvora i obelezavanje i gubitak prava nakon kazne?
Ko i zasto zloupotrebljava strasnu tragediju male Marije,golu i bosu decu-ulice,prebijene i ubijene zene od strane muzeva,prebijenu decu,zakone i medije,da bi se doneli zakoni koji ce brzo i strogo kaznjavati,do kraja zivota obeleziti i ukinuti skoro sva prava nakon kazne,(cak i bez "jakih" dokaza)muskarce koji sex. ''uznemiravaju'',''verbalno zlostavljaju'' zene,a pritom se zene ne kaznjavaju za ista pa cak j mnogo gora (ne)dela???
(mirka, 22.05.2012. 11:13:15) [12549]
Cula sam da je donet neki zakon Marijin zakon.Ja sam majka a moj sin ima 29 god.On je pre 7 godina osudjen za pokusaj silovanja.aon nije devojku ni silovao ni tukao,ona je dobila dosta novca za odstetu a ja sam morala da prodam stan da platim advokata i odstetu,sada smo podstanari.
Moj sin je posle zatvora nasao devojku i ozenio se,sada ima cerku i sina a ja lepe unuke.Kakav je to zakon donet?Moj sin radi u susednom mestu,da li ce moci da putuje,da li ce svi morati da znaju da je bio osudjen,da li ce izgubiti posao,da li ce ga svi izbegavati i pljuvati?Sta ce biti sa mojim unucima,da li ce ih deca u skoli izbegavati.
Zasto se stalno zaboga vodi propaganda i izjednacavaju svi.Moj sin nije ni pedofil ni monstrum ni bolesnik ni predator,zasto stalno tako nazivaju,sve koji su ikada bili osudjeni za bilo sta.On zivi posteno.On je izdrzao kaznu davno,sta sad?Kad ga je policija privela ceo dan su ga tukli i mucili,i danas ima posledice.
(mirka, 22.05.2012. 11:15:13) [12550]
Slazem se da je zlonamerno izjednačavati pedofila-ubicu i nekoga ko je možda nekad davno pre 5 ili 15 godina sex. uznemiravao ili pokušao sil.

(Zoki, 22.05.2012. 17:52:12) [12554]
Slazem se da je zlonamerno izjednačavati pedofila-ubicu i nekoga ko je možda nekad davno pre 5 ili 15 godina sex. uznemiravao ili pokušao sil.

(Zoki, 22.05.2012. 18:24:52) [12555]



Сви коментари и поруке објављени на wеb порталу су приватно мишљење аутора и коментатора и не представљају ставове власника wеb портала, његове администрације и редакције mojeNovosti.com
Детаљније о условима коришћења
Препоручујемо да се региструјете за унос коментара >>

Оставите Ваш коментр

:) :D ;) B-) :P :-o :( x-(


Сви коментари

BTGport.net - у1
Русија у XIX веку

СЛИКА СЕДМИЦЕ

WEB SHOP
WebMaster

ДјЕВОЈКА ДАНА