BitLab hosting
Početna stranica > Novosti

Srbska veslačica zmajevog čamca Ana Duduković glavno je lice u ruskom promotivnom spotu

30.04.2020. god.

Ana se bavi različitim veslačkim sportovima i član je srbskog „dragon bout“ tima (kanu za 20 ljudi). 2019. je posetila rafting kamp na Altaju, koji organizuje ruska federalna agencija „Rossotrudničestvo“ u okviru programa New Generation. Njen se život tokom epidemije takođe drastično promenio. Kako provodi vreme u karantinu možemo videti u spotu koji se nedavno pojavio na zvaničnim stranicama ovog ruskog programa u socijalnim mrežama, piše Russia beyond.

U intervjuu za Russia beyond Ana Duduković je ispričala kako je postala glavno lice nove sezone međunarodnog omladinskog programa ruske federalne agencije Rossotrudničestvo „New Generation“. Nova sezona počinje uskoro u formatu „Javna diplomatija u doba karantina“ („Public Diplomacy Beyond the Qarantine“).

„Spot se odnosi na javnu diplomatiju u doba korone“, kaže Ana. „Ja imam izuzetnu saradnju sa Ruskim domom u Beogradu, i vrlo sam rado učestvovala u snimanju ovog spota o javnoj diplomatiji. Moram da priznam da je ovo bio izazov za mene, jer nikad pre nisam glumila, ali sam dala sve od sebe da ispadne najbolje što može! U ovom spotu smo želeli da pokažemo da i u vreme korone možemo da komuniciramo preko interneta."

Zajedno sa stotinama mladih iz celog sveta koji su se tokom foruma družili u Rusiji u okviru međunarodnog programa Rossotrudničestva „New Generation“ Ana Duduković poziva da ne gubimo nadu dok smo zatvoreni u četiri zida.

„Iskreno, ja sam odmah prihvatila da učestvujem u ovom projektu, jer prošle godine sam predstavila Srbiju u programu New Generation. To je bilo lepo iskustvo, koje sam prenela prijateljima. Nadam se da će i oni sledeći put učestvovati. Ja većinom radim od kuće, na posao odlazim po potrebi, smatram da ljudi treba da iskoriste ovo vreme za sebe, da se usavršavaju, da budu što više sa svojom porodicom, jer tempo našeg života je brz i nemamo vremena za mnoge stvari. Tako da sada možemo onlajn da pratimo razne seminare preko weba, pozorišne predstave, filmove i više da čitamo. Mislim da je to prava prilika. Polje javne diplomatije se prenelo na onlajn područje, imamo priliku da naučimo nešto novo“, smatra Ana.

Ana poziva da se sada iskoriste mogućnosti otvorenog interneta i da se vide lepote Rusije i njeno dragoceno kulturno nasleđe.

„Ja sam pratila virtuelne galerije mnogih ruskih muzeja. Rossotrudničestvo je ponudilo preko sajta različit program. Pošto sam bila tri puta u Moskvi, a naravno nisam stigla da obiđem sve muzeje, ovih dana sam obišla muzeje Kolomenskoje, Caricino i Muzej kosmonautike, pa i neke muzeje koje sam pre posetila, ponovo sam obišla preko onlajn ture“, kaže srbska sportistkinja na koju je putovanje na Altaj ostavilo veoma jak utisak.

„Putovanje na Altaj je bilo ostvarenjem mojih snova, i vrlo često se prisetim svega toga i pričam o tome prijateljima, jer ljudi nemaju priliku za putovanje takvog tipa. I, naravno, planiram ponovo da posetim Rusiju, jer svi mi koji smo prošle godine bili na rafting festivalu Bele vode Sibira, koji je bio organizovan u okviru programa New Generation, dopisujemo se i predsednik ruske rafting federacije nas je pozvao da dođemo ponovo. Nadam se da ćemo se sresti čim se otvore granice“, kaže Ana Duduković i želi svim čitaocima Russia Beyond da ostvare svoje mašte i ne tuguju jer pravo prijateljstvo je jače od virusa korona.

Katarina Lane, Russia beyond

• Izvor
  • Tanjug
  • foto: Snimak ekrana / Jutjub / New Generation 2020 / Russia beyond/ vostok.rs

Komentara (0) Ostavite Vaš komentar Objavite novost

NOVOSTI IZ RUBRIKE

Tomasa Baha su intervjuisali poznate šaljivdžije Vovan i Leksus

Sport, ljubav, bitka za rezultat, energija ljudi i motivacija za trijumfom koju samo atletika i trčanje mogu da lansiraju na tako jedintven i upečatljiv način. Prvenstvo planete, 45. po...

Srbija i Beograd će u subotu ponovo biti epicentar svetske atletike organizacijom Svetskog prvenstva u krosu, koje će biti održano u Parku prijateljstva na Ušću! Tom prilikom održana je i...

Redovna izborna skupština Srpskog atletskog saveza održana je danas u prostorijama Hotela M. Predsednik SAS, Veselin Jevrosimović ponovo je reizabran za novi četvorodišnji mandat na ovoj poziciji 2024-2028. Ovo...

Prijateljska utakmica će se odigrati u VTB Areni kapaciteta preko 25.700 mesta

Danas je u prostorijama hotela Crowne Plaza održana Konferencija za medije povodom 100 dana do Svetskog prvenstva u krosu 2024, kao i otkrivanje logo-a takmičenja.

Ostale novosti iz rubrike »